مردی مدعی شد فردی حیله گر با ترفند خرید گوشت تنظیم بازارکلاه بزرگی سرش گذاشته و بعد از آن خودش را ناپدید کرده است.
کد خبر: ۷۲۱۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ 03 March 2019

مردی مدعی شد فردی حیله گر با ترفند خرید گوشت تنظیم بازارکلاه بزرگی سرش گذاشته و بعد از آن خودش را ناپدید کرده است.
خریدار گوشت تنظیم بازار بعد از واریز مبلغ زیادی به حساب شخص کلاهبردار زمانی که می بیند از گوشت ها خبری نیست بعد از پیگیری متوجه می شود اصلاً چنین شخصی وجود خارجی ندارد و کلاه بزرگی سرش رفته است.
مال باخته گفت: 15 سال در کار توزیع گوشت مرغ بودم و در این مدت مشکلی پیش نیامد.
روزی به من زنگ زدند و گفتند مرا به عنوان مباشر و خریدار گوشت های تنظیم بازار معرفی کرده اند و بعد از آن شماره یک فرد را به من دادند تا با او درباره چگونگی دریافت گوشت ها صحبت کنم.
قرار بود 5 تن گوشت قرمز و 2تن گوشت مرغ تنظیم بازار را به صورت یارانه ای دریافت کنم و در اختیار مصرف کننده ها در یکی از شهرستان های استان قرار دهم. شخصی خودش را معرفی کرد و از من خواست مبلغ گوشت ها را که حدود 155 میلیون تومان بود به حساب مورد نظر واریز کنم تا حواله آن ها را برایم صادر کند. وقتی به او گفتم این پول را ندارم عصبانی شد و تلفن را قطع کرد. بعد از قطع تماس فرد کلاهبردار با من تماس گرفتند و گفتند هر طور شده تمام پول یا حداقل بیشتر آن را به حساب نماینده معرفی شده واریز کنم تا سهمیه گوشت شهرستان از دست نرود.
دوباره بعد از چند دقیقه فرد یاد شده با من تماس گرفت و پیشنهاد داد مبلغ گوشت ها را جلوتر از همکارانم که قرار است محموله را به آن ها تحویل بدهم بگیرم تا کار سریع پیش برود.
چون آدم شناخته شده ای بودم و همه به من اعتماد داشتند حدود 100 میلیون تومان جور و به حساب مورد نظر واریز کردم و و بقیه پول را هم قرار شد چک بدهم.
بعد از این که رسید و کد پیگیری مبلغ واریزی را برای شخص مورد نظر فرستادم او تایید کرد و گفت گوشت های تنظیم بازار را برایم ارسال خواهد کرد. من در این ماجرا اصلاً به آن شخص شک نکردم چون از تمام جزئیات چگونگی دریافت گوشت اطلاع داشت و حتی مشخصات کامل هویتی مرا می دانست. بعد از چند روز هرچه منتظر شدم دیدم از گوشت ها خبری نشد و زمانی که با تلفن همراهش تماس گرفتم،خاموش بود.
بعد از پیگیری و چک کردن شماره حسابی که فرد کلاهبردار به من داده بود معلوم شد حساب متعلق به یک فرد اهل غرب کشور است و تمام پول از حساب خارج شده است.
بعد از این اتفاقات قصد شکایت دارم تا هر چه زودتر پشت پرده ماجرا و همچنین تکلیف ام روشن شود. بعد از رو شدن ماجرای کلاهبرداری طلبکارها پول شان را از من می خواهند و زندگی ام دچار بحران شده است.
براساس اطلاعات دریافتی خبرنگار ما هم اکنون رسیدگی به این پرونده توسط مراجع انتظامی و قضایی در حال انجام است./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار