معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی از روند برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان بازدید کرد.
کد خبر: ۷۲۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 03 March 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ولی الله حیاتی در حاشیه این بازدید در مصاحبه با صدا و سیمای استان اظهار داشت: این انتخابات همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز شروع شد و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت و در صورت تمدید توسط هیئت نظارت مرکزی اطلاع رسانی خواهد شد و پس از پایان زمان انتخابات بلافاصله نتیجه اعلام می شود.
حیاتی افزود: در خراسان شمالی 183 نفر واجد شرایط رای دهی هستند و 33 نفر کاندیدا شدند که از میان آن ها 15 نفر به عنوان اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت، تجارت و ... انتخاب می شوند و پس از انتخاب اعضا اولین جلسه آنان با حضور هیئت نظارت اتاق بازرگانی تشکیل می شود.
وی اشاره داشت: روند انتخابات هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان تمام مکانیزه بوده و بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و بی طرف فراهم شده است.
حیاتی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار بنده از افراد واجد شرایط رای دهی انتخاب افرادی کارشناس و با تراز علمی بالاست تا با بهره مندی از ظرفیت اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی بتوانیم گام های بلندی برای توسعه استان برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار