نشست تخصصي مشترك هم اندیشی پليس فتا و دادگستري كل خراسان شمالي تحت عنوان «پي جويي مؤثر و كارآمد جرايم سايبري در حوزه بانكداري الكترونيكي» صبح امروز در محل ستاد فرماندهي انتظامي استان برگزار شد.
کد خبر: ۷۲۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ 03 March 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان در این نشست تخصصی که رئیس کل دادگستری استان، دادستان های عمومی و انقلاب مرکز استان و شهرستان ها، قضات رسیدگی کننده به جرائم فضای مجازی ، فرماندهی انتظامی استان و معاون فنی پلیس فتای ناجا حضور دااشتند مهمترین مسائل و مشکلات مبتلابه فضای سایبری، جریان شناسی حوزه فناوری اطلاعات و راهکارهای مقابله با جرائم این حوزه و همچنین ضرورت مدیریت و پیشگیری و مقابله نسبت به آسیب ها و خطرات مربوطه مورد بحث ، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه این جلسه حجت الإسلام والملسمین جعفری، رئیس کل دادگستری استان و محمدیاران، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با ذکر برخی از مسائل و مشکلات مبتلابه فضای مجازی از جمله جرائم این حوزه، مهمترین نکات و بایسته ها و راه کارهای مقابله با آسیب های فضای مجازی را تشریح کردند.

همچنین در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های تعدادی از پرسنل برگزیده پلیس فتای استان در حوزه فن آوری اطلاعات تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار