کد خبر: ۷۲۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 03 March 2019

تابناک / اداره کل ورزش و جوانان گیلان موضوع اهانت چند لیدرنما به خبرنگار ورزشی تسنیم را پیگیری کرده و با عاملان آن برخورد می‌کند.

 

اداره کل ورزش و جوانان ‌گیلان اهانت به خبرنگار ورزشی تسنیم را پیگیری می‌کند‌

 

سعید علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان گیلان بی‌احترامی و اهانت چند لیدرنما و تماشاگرنمای منتسب به باشگاه سپیدرود رشت به خبرنگار خبرگزاری تسنیم را به شدت محکوم و مراتب این اتفاق را با جدیت بررسی می‌کند.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان عنوان کرد: در حاشیه برگزاری کنفرانس خبری پس از پایان بازی دو تیم سپیدرود رشت و استقلال خوزستان از هفته بیستم مسابقات لیگ برتر به علت حرکت کاملاً مردود و زشت چند لیدرنما خبرنگار خبرگزاری تسنیم مورد بی‌احترامی قرار گرفت.

علیپور با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان اهانت به خبرنگاران را به شدت محکوم می‌کند تصریح کرد: حتی اگر این عمل زشت از سوی لیدرهای رسمی باشگاه سپیدرود رشت نیز انجام شده باشد قطعاً مسئولان این باشگاه باید با آن‌ها برخوردهای لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید
  • ضرب و شتم خبرنگاران توسط لیدرهای باشگاه سپیدرود رشت

  • تامین امنیت خبرنگاران در ورزشگاه سردار جنگل رشت برعهده کیست؟

وی با تأکید بر اینکه دفتر خبرگزاری تسنیم و خبرنگار مربوطه می‌توانند مستندات خود را در مورد حواشی بازی دو تیم استقلال خوزستان و سپیدرود رشت به اداره کل ورزش و جوانان گیلان ارسال کنند افزود: در صورت ثابت شدن قضیه مراتب از سوی حراست این اداره کل مورد پیگیری قرار می‌گیرد. 

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه این اداره به شدت پیگیر حواشی ایجاد شده بین دو تیم استقلال خوزستان و سپیدرود رشت است گفت: در صورت ثابت شدن موضوع با هماهنگی نیروی انتظامی از ورود لیدرنماها و تماشاگرنماها به داخل ورزشگاه جلوگیری می‌شود.

علیپور با تأکید بر اینکه فراتر از مسائل قانونی هرگونه اهانت به خبرنگاران محکوم است اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان ضمن ارج نهادن به مقام والای تمامی خبرنگاران زحمتکش تا انتها پیگیر قضیه اهانت و بی‌احترامی انجام شده به خبرنگار خبرگزاری تسنیم است.

به گزارش تسنیم،‌ در هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و پس از پایان بازی دو تیم سپیدرود رشت و استقلال خوزستان تعدادی از لیدرهای باشگاه سپیدرود رشت اقدام به فحاشی نسبت به خبرنگاران کرده و جامعه خبری را با الفاظ رکیک خود مورد حمله قرار دادند.

لازم به ذکر است علاوه بر اهانت‌های لفظی انجام شده پس از کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی نیز یکی دیگر از بوقچی‌های باشگاه سپیدرود رشت با ورود به سالن کنفرانس، خبرنگار خبرگزاری تسنیم را مورد ضرب و شتم و اهانت قرار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار