تحقق وعده استاندار در دو ماه؛
با تاکید و پیگیری مستمر استاندار خراسان شمالی در دو ماه گذشته، عملیات برق رسانی به ۲۳ روستا و آبادی باقیمانده این استان به پایان رسید.
کد خبر: ۷۲۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷ 10 March 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، سیزدهم دی ماه امسال بود که محمدعلی شجاعی استاندار در سفر به شهرستان فاروج، دو دستور عملیاتی ویژه صادر کرد؛ نخست این که به متولیان تاکید کرد طی یک ماه، تمام بخاری های نفتی و غیراستاندارد از مدارس استان برچیده شود، و دوم این که تمام روستاها و آبادی های استان که هنوز برق دار نشده است، تا قبل از پایان سال جاری برق رسانی شود.
بلافاصله پس از آن بود که ستاد ویژه جمع آوری بخاری های نفتی مدارس و برق رسانی روستاهای استان تشکیل شد و با هم افزایی و تجمیع منابع دستگاه های مختلف، برای تحقق این مصوبات در بازه های زمانی مقرر، برنامه های عملیاتی به اجرا درآمد.
پیگیری های مقام عالی دولت در خراسان شمالی به این منجر شد که در آستانه دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشن برچیده شدن بخاری های نفتی مدارس سراسر استان برگزار شد.
اکنون نیز مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی از پایان عملیات برق رسانی ۲۳ آبادی این استان طبق دستور استاندار خبر داده است. به گفته علیرضا صبوری، ۳۵۷ خانوار ساکن این آبادی ها از این طرح منتفع شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار