در نطق میان دستور «قربانی» در مجلس بیان شد:
نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم، گرمه و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در نطق میان دستور خود به طرح مشکلات حاد استان پرداخت. تسریع در پروژه محور بجنورد- گلستان، مشکلات پرواز‌های فرودگاه و نبود بیمارستان در راز و جرگلان از محور های صحبت این نماینده مردم در بهارستان بود.
کد خبر: ۷۲۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 11 March 2019

 نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم، گرمه  و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در نطق میان دستور خود  به طرح مشکلات حاد استان پرداخت. تسریع در پروژه محور بجنورد- گلستان، مشکلات پرواز‌های فرودگاه و نبود بیمارستان در راز و جرگلان از محور های صحبت این نماینده مردم در بهارستان بود.«قربانی» در نطق خود گفت: تکمیل نشدن راه میامی- گرمه- جاجرم - بجنورد به یک معضل بزرگ و اسباب ترس مردم و سند ناتوانی دولتمردان منطقه تبدیل می شود که باید احداث آن تسریع شود.وی افزود: چهار بانده کردن محور بجنورد به جنگل گلستان که جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده هنوز به اتمام نرسیده است.
«قربانی» همچنین خطاب به ریاست جمهوری اظهارکرد: بیش از 3 سال علی برکت ا... از آغاز عملیات فاز 2 پتروشیمی می گذرد اما هنوز وارد فاز اجرایی نشده است. وی همچنین به مشکل کمبود پروازهای فرودگاه بجنورد اشاره کرد و گفت: با وجود تاکیدات وزیر راه و شهرسازی در جلسه مشترک نمایندگان و استاندار خراسان شمالی، هنوز تعداد پروازهای بجنورد- تهران افزایش نیافته است.وی با بیان این که خراسان شمالی با 9 دهم درصد اعتبارات ملی رتبه 31 کشور را داراست، اظهار کرد: این در حالی است که زیرساخت های اصلی استان در حوزه راه، راه آهن و فرودگاه با مشکلات حادی روبه رو است.وی همچنین خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: شهرستان راز و جرگلان با 301 کیلومتر مرز مشترک و 70 هزار نفر جمعیت فاقد بیمارستان و با وجود قول های مکرر هیچ اقدامی برای پایان دادن به این وضعیت صورت نگرفته است.این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان این که تورم نقطه به نقطه در خراسان شمالی در بهمن به 51 درصد رسیده که رتبه سوم کشور را داشته است، تاکید کرد: باید دستور داده شود این گرانی و بی سر و سامانی که ریشه در عدم اقتدار و ناتوانی برخی دولتمردان دارد، پایان یابد.
 

تجاهل برخی مدیران
 گفتنی است در حالی روز گذشته، رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی از ضرورت تسریع در اتمام پروژه محور بجنورد- گلستان موسوم به «جاده مرگ» سخن گفت که بعضی از مدیران درجه 2،  با وجود حوادث وحشتناک و خونبار و جبران ناپذیر در این محور، هنوز در واقع به جای مردم قضاوت و تصور می کنند مردم مانند آن ها فکر می کنند.
 این گونه از مدیران پس از سال ها با پاک کردن صورت مسئله به شکل عجیبی همچنان اعلام می کنند چرا از لفظ «جاده مرگ» استفاده می شود!! همان گونه که طی روزهای گذشته، استاندار و نمایندگان استان، جلسه بسیار خوبی را با وزیر راه و شهرسازی برگزار کردند، مدیران درجه 2   از مدیر ارشد استان و نمایندگان خانه ملت یاد بگیرند و برای جذب بودجه پروژه حذف جاده مرگ، از پشت میزهای شان بلند شوند، حرف زدن، شعار دادن و بازی با افکار عمومی را کنار بگذارند، چشمان شان را باز کنند  و خودشان را به تجاهل نزنند  و واقعیت های جامعه را ببینند زیرا ترفند از زبان مردم حرف زدن، حنایی است که سال هاست رنگی ندارد!/روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار