معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار : ملت پای این انقلاب ایستاد و امروز با سر افرازی انقلاب ما وارد دهه پنجم خود شد و دشمنان بازهم شکست سنگینی خوردند.
کد خبر: ۷۲۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ 11 March 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیروان، دکتر حیاتی در جلسه شورای اداری شهرستان شیروان با بیان اینکه در طول چهل سال انقلاب با تمام تحریم ها و تهدید ها به توفیقات ارزشمندی در حوزه های مختلفی همچون انرژی هسته ای دست یافتیم افزود:  مدیران نباید کاری بکنند که مردم احساس کنند مدیران صدای آنها را نمیشوند و یا جنس زندگی مدیران با آنها فرق دارد.
وی تصریح کرد: محور تلاش دشمن جنگ اقتصادی است و این می طلبد هوشیاری بیشتری داشته باشیم و با کسانی که قصد سواستفاده از شرایط اقتصادی موجود را دارند با قاطعیت برخورد شود.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار  با اشاره به اینکه توزیع اقلام و کالاهای ضروری مردم در استان باید عادلانه باشد و بنده این موضوع را به جد پیگیری خواهم کرد گفت: برنامه ریزی مناسب صورت پذیرد تا کالاهای اساسی به موقع و با قیمت مناسب در اختیار مردم شریف استان قرار گیرد.وی ادامه داد  به نزدیک شدن به ایام نوروز می بایست با برنامه ریزی از ظرفیت مسافرین نوروزی در جهت رشد و توسعه اقتصادی استان و شهرستان بهره برد.
فرماندار شیروان نیز در این جلسه با بیان اینکه  مدیران شهرستان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات موجود می کنند و اگر مدیری کم کاری میکند حتما به نام معرفی کنند گفت:  اداره فرهنگ و ارشاد از ظرفیتهای موجود برای معرفی پتانسیل های شهرستان اقدام کند.
امین رضا مرآتی افزود: شهرداری ورودی شهر را از نابسمانی خارج کند ، چرا که اصلا زیبنده شهر شیروان نیست.
وی با بیان اینکه با تعامل و برنامه ریزی مناسب ، باید کاری کنیم تا مسافران با خاطرات خوش از شیروان یاد کنند گفت: ادارات موظف هستند پیاده روهای ورودی اداره خود را اصلاح و بازسازی کنند .
مرآتی با اشاره با اینکه نقش مردم در توسعه شهرستان باید  تبیین شود گفت:از صنعت گردشگری ، خصوصا گردشگری روستایی باید به خوبی استفاده کنیم. وی گفت: در حوزه مدیریت شهری باید منسجم و با تعامل بیشتر باشیم تا کارها نتیجه مثبت بدهد.
نماینده عالی دولت در شیروان گفت:معتادان متجاهر و کارتن خواب ها با حکم دادستان برای ایام نوروز جمع آوری  و در مرکز ماده ۱۶ ساماندهی می شوند .
وی تصریح کرد: از همکاری و تعامل خوب مرغدران شهرستان که بیش از ۶۰ درصد گوشت مرغ مصرفی استان را تامین میکنند تقدیر و تشکر میکنیم.
امام جمعه شیروان نیز در این جلسه گفت:  جوهره برداشتن گام دوم انقلاب استقامت است و  صبوری ، استقامت و فرهنگ سازی برای گذر از مشکلات موجود امری ضروری است.
حجت الاسلام حسین کوثری افزود:  امروز در جنگ اقتصادی هستیم و قطعا با کمک و همراهی مردم و مسئولان از این برهه حساس نیز با موفقیت و سربلندی عبور خواهیم کرد
وی از جدیت و پیگیری امور توسط استاندار تقدیر و تشکر کرد و گفت: از ایشان می خواهیم نظارت کنند تا  در توزیع کالاهای ضروری مانند برنج و گوشت و ... بین شهرستانها و مرکز استان تفاوتی نباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار