محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی خطاب به سردار سرلشگر قاسم سلیمانی، دریافت بالاترین نشان نظامی جمهوری اسلامی ایران را به وی تبریک گفت.
کد خبر: ۷۲۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 12 March 2019

‍ به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، متن پیام بدین شرح است:

سردار سرلشگر پاسدار قاسم سلیمانی
فرمانده سرافراز نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سلام علیکم

دریافت نشان ذوالفقار به عنوان بالاترین نشان نظامی در جمهوری اسلامی ایران از دستان مبارک رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا را به جنابعالی و فرماندهان و همرزمان رشیدتان در نیروی قدس و عموم سپاهیان دلاور، تبریک عرض می کنم.
ملت بزرگ ایران هرگز رشادت های فرزندان دلیرش در سپاه برای صیانت از امنیت حریم و حرم و تقویت جبهه مقاومت اسلامی و مقابله هوشمندانه با توطئه های آمریکایی، صهیونیستی و تروریسم تکفیری را از یاد نمی برد و در پاسداشت آرمان های مقدس خود، فداکارانه در صحنه بوده و پشتیبان و قدردان این مجاهدت خستگی ناپذیر است.
از درگاه قادر متعال، تداوم توفیقات روزافزون شما و نیروهای تحت امرتان در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا و سربلندی هر چه بیشتر اسلام و ایران عزیز را مسئلت می نمایم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
از این استاندار بپرس تو که کرمانی هستی و از بندرعباس بیرونت کردند پس چرا دوباره سنگ هرمزگانیها را به سینه میزنی جلسه اقتصادی می زاری و ننگ به تو آدم منافق که از کرمان پست بهت میدن ولی میری خیانت می کنی به کرمانی ها و سنگ هرمزگانی ها را به سینه میزنی ننگ به تو پیام تبریکت هم بخوره توی سرت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار