شجاعی استاندار خراسان شمالی؛
استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه نگاه ما به موضوع سفر، مهمانی رفتن نیست بلکه ارائه خدمات به مسافران است، گفت:باید آثار اقتصادی خدمات سفر کاملا برای مردم مشهود و مشخص باشد زیرا اگر سفرهای نوروزی سود و منافعی برای استان نداشته باشد دیگر نباید عنوان خدمات اجرایی سفر را بر آن اطلاق کرد.
کد خبر: ۷۲۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ 25 March 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی:دکتر محمد علی شجاعی در پنجمین روز از سال جدید و در ستاد اجرایی خدمات سفر استان، از گردشگری بعنوان یکی از پیشران های اقتصادی یاد کرد و افزود:باید تا پایان فروردین ماه تمامی هزینه ها، درآمد استان و سایر موارد از سوی دستگاه های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر اعلام شود زیرا گردشگری باید همراه با کسب درآمد باشد.
وی بر اجرای تمام مصوبات ستاداجرایی خدمات سفر استان تاکید کرد و اظهار داشت:در بحث اجرای مصوبات باید کلیات کار را کنار گذاشت زیرا این موارد به درد مردم نمی خورد چون شهروندان حق دارند شاهد تحولاتی در شهر خود باشند لذا خروجی اجرای مصوبات بسیار مهم است.
شجاعی به موضوع ارزیابی وزارت کشور از ستادهای اجرایی خدمات سفر استانها اشاره کرد و افزود: هرساله اردیبهشت ماه، از سوی وزارت کشور تمامی ستادهای اجرایی خدمات سفر استانها مورد ارزیابی قرار میگیرند لذا وضعیت و عملکرد امسال این ستاد در مقایسه با سال گذشته باید به مراتب بهتر باشد.
وی با تاکید بر اینکه علاوه بر ارزیابی وزارت کشور ما نیز در سطح استان دستگاه های اجرایی را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد، ادامه داد: اگر در این ارزیابی عملکرد دستگاه اجرایی عضو ستاد خدمات سفر مطلوب نباشد خود مدیر دستگاه مربوطه باید پاسخگوی آن باشد لذا در این بخش باید تلاش و عملکرد خوبی را رقم بزنید.
شجاعی عواملی همچون امنیت، ارزانی و نحوه برخورد مردم و مدیران را موجب ماندگاری مسافران در استان دانست و گفت:با بررسی تمامی عوامل ماندگاری سفر، می توانیم بگوییم آیا استانی مهمان پذیر بوده ایم یا نه؟ لذا در این خصوص نباید فقط شعار داد بلکه باید به تعهدات خود پایبند باشیم.
وی در خصوص آمار تصادفات جاده ای نیز تصریح کرد:در موضوع تصادفات جاده ای به هیچ عنوان نباید کار را آسان وسهل گرفت بلکه اگر تمامی امکانات و تجهیزات در جاده ها مستقر باشد دیگر شاهد به کار بردن عنوانی همچون جاده مرگ نخواهیم بود.
شجاعی در پایان سخنان خود خطاب به تمامی مدیران عضو ستاد اجرایی خدمات سفر دستور ارائه روزانه گزارش عملکرد و آمار حوزه های مربوطه را داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار