سرهنگ مسعود وحیدی :
فرمانده اتتظامی شهرستان شیروان از توقيف کمتر از سه ساعت یک دستگاه خودرو پراید که با مامور پلیس راهور تصادف و از محل متواری شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۷۲۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ 25 March 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ"مسعود وحیدی" در تشریح این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس مبنی بر یک مورد تصادف با کارکنان پلیس راهور و متواری شدن خودرو از محل حادثه که بلافاصله مامورین در مخل حاضر شدند.
وي در ادامه با بیان اینکه ماموران راهور به یک دستگاه پراید متخلف با تابلو ایست دستور توقف دادند، اظهارداشت: راننده خودرو به ایست پلیس توجه نکرده و با سرعت پس از برخورد با مامور راهور از محل متواری گردید.
این مقام انتظامی با اشاره به اينكه ماموران پس از بررسي و فن های پلیس صاحب خودرو را شناسایی و موفق به توقیف خودرو شدند، افزود: خودرو مذكور به پاركينگ انتقال و فرد متخلف به مقام قضایی جهت سیر مراحل قانونی معرفی شد.
فرمانده انتظامي شهرستان شیروان با تاكيد بر رعايت و احترام به قوانين و مقررات توسط رانندگان، بيان داشت: حضور رانندگان متخلف موجب افزايش تصادفات و خسارات جبران ناپذير شده كه از اين رو پليس ضمن برخورد با اينگونه رانندگان ايمني را در تردد شهروندان افزايش مي دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار