استاندار خراسان شمالی خبر داد:
استاندار خراسان شمالی که ششم فروردین ماه از مناطق سیل زده و مسیل های شهرستان های اسفراین و جاجرم بازدید کرد از پیگیری ها در سطح ملی و هیئت دولت برای پرداخت به سیل زدگان این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ 27 March 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی؛دکتر محمد علی شجاعی در بازدید از مسیل های شهرستان های اسفراین و جاجرم اظهار داشت:آغاز رایزنی ها با تهران برای پرداخت خسارت به سیل زدگان استان را داریم.
وی افزود:از 27 اسفند 97 که بارندگی های شدید، وقوع سیلاب در برخی مناطق استان روی داد تلاش کردیم با تقسیم کار و ارسال نیرو و تجهیزات و اقلام ضروری به روستاها و مراکز دهستان ها از بروز بیشتر آسیب به سیل زدگان جلوگیری کنیم.
شجاعی در ادامه تصریح کرد:در تمام نقاطی که پیش بینی میشد دچار مشکل شود نیروها به همراه ماشین آلات و اقلام ضروری مردم اعزام شدند.
گفتنی است: در بازدید استاندار خراسان شمالی از اقدامات انجام شده برای مقابله با سیلاب در شهرستان اسفراین(روستای زاری و چهاربرج) و شهرستان جاجرم بخش سنخواست کرمعلی قندالی رییس سازمان امور عشایر کشور، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان همراهی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار