شهردار در جلسه شورا خبر داد:
جلسه عصر روز گذشته شورای شهر بجنورد در حالی برگزار شد که طی آن شهردار از ضرورت احداث کانال های جدید در مرکز استان خبر داد و از سوی دیگر به ساخت 38 واحد مسکونی در حریم مسیل های شهر اشاره کرد.
کد خبر: ۷۳۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸ 15 April 2019

جلسه عصر روز گذشته شورای شهر بجنورد در حالی برگزار شد که طی آن شهردار از ضرورت احداث کانال های جدید در مرکز استان خبر داد و از سوی دیگر به ساخت 38 واحد مسکونی در حریم مسیل های شهر اشاره کرد. به گزارش خبرنگار ما، اعضای شورای شهر بجنورد، در حمایت از سپاه پاسداران با لباس سپاه در جلسه دیروز حاضر شدند. شهردار بجنورد در این جلسه گفت: جوی های آب بجنورد ظرفیت انتقال آب در بارش ها را ندارند و باید در شهر کانال کشی شود زیرا بجنورد تنها یک کانال از میدان دفاع مقدس تا پارک آفرینش دارد.«براتیان» اضافه کرد: برای احداث کانال ها در شهر به ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که مسئولان استانی باید برای جذب آن همت کنند چون درآمدهای شهرداری پاسخگوی تامین آن نیست. وی یادآور شد: ۳۸ منزل مسکونی در حریم مسیل های بجنورد واقع شده است که در ۴۵ سال گذشته ساخته شده و طی بازدید همراه با دادستان بررسی شد.
وی خاطرنشان کرد: امسال برای مطالعه طرح جمع آوری آب های جاری از شهر معاونت عمرانی شهرداری مشاور خواهد گرفت و اجرای آن در بودجه سال ۹۹ پیش بینی خواهد شد. در این جلسه همچنین «موسوی» و «باغچقی» دو عضو شورای شهر انتقاداتی از کمبود و نبود زیرساخت ها برای پیشگیری از آب گرفتگی معابر داشتند که شهردار ضمن پاسخ برای انجام اقدامات لازم وعده پیگیری داد./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار