کد خبر: ۷۳۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ 23 April 2019

برخورداری از امنیت را می‌توان طبیعی‌ترین و اساسی‌ترین حق افراد تلقی کرد که مبنای برخورداری از سایر حقوق و آزادی‌های اساسی بشر است. یکی از مولفه های مهم در توسعه، امنیت است. برقراری امنیت در هر منطقه ای باعث اعتلای جوامع در زمینه های فرهنگی، اقتصادی، علمی و اجتماعی می شود. خاورمیانه از ناامن ترین نقاط دنیا به شمار می رود، این در حالی است که کشور ایران به عنوان نگین قاره آسیا با وجود تمام فشارها و توطئه های دشمن، با اقتدار در خاورمیانه خودنمایی می کند زیرا شیرمردانی در دل این سرزمین پرورش یافته اند که همیشه در صحنه و بیدار و برای دفاع از آب و خاک میهن جان بر کف هستند و همواره دشمن را مایوس کرده اند.
اکثر کشورها برای خنثی کردن و مقابله با توطئه های دیگر کشورها سازمانی دارند. در ایران برای مقابله با دشمن، وزارت اطلاعات در سال 1364 تشکیل شد و افرادی خداشناس، آگاه، شجاع، جان بر کف و امانتدار در این نهاد خدمت و به صورت گمنام فعالیت می کنند و در رأس آن وزیری مدبر و مجتهد که مورد تایید مقام معظم رهبری و نظام است، قرار دارد. لازمه کار اطلاعات و کشف مجهولات، دسترسی به ابزارهای ویژه است اما سربازان گمنام امام زمان(عج) بدون به کارگیری ابزار تجسسی، همواره مقتدرانه جلوتر از دشمن حرکت و توطئه ها را خنثی کرده اند و در راستای ایجاد امنیت گام برداشته اند.سربازان گمنام امام زمان(عج) با تکیه بر شرع و قانون و بر اساس منشور تعریف شده، بر مدار قانون عمل می کنند و بر همه زمینه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و اداری کشور نظارت دارند و با افراد خاطی برخورد می کنند، آنان مبارزه با هر گونه فساد را سرلوحه کارشان قرار داده اند. نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که سربازان گمنام امام زمان(عج) برخورد نرم را در کشف مجهولات و مقابله با دشمن به کار گرفته اند و با دانش اطلاعاتی و ارائه راهکارهای علمی، حس اعتماد را در مردم به وجود آورده و هزینه حاکمیت را به حداقل رسانده اند. وزارت اطلاعات، مردم را امین خود می داند و نقش آن ها را در تولید امنیت کلیدی اعلام کرده است.
سربازان گمنام امام زمان(عج) با اقدامات هوشمندانه و به موقع خود باعث ایجاد امنیت در جامعه شده اند و مردم با شنیدن اسم وزارت اطلاعات و حراست احساس آرامش می کنند. نیروهای اطلاعاتی از ارزش های نظام و انقلاب حراست و بر اساس رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب عمل می کنند.
سربازان گمنام امام زمان(عج) همواره آماده شهادت هستند و اجازه بر هم خوردن امنیت را نمی دهند. برقراری امنیت باعث سرمایه گذاری و پیشرفت اقتصادی می شود، سرمایه گذاران تا احساس امنیت نکنند برای ایجاد شغل گام بر نمی دارند. خوشبختانه سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیت را به عنوان زیرساخت اصلی توسعه به بهترین نحو در سراسر کشور مهیا کرده اند و از جان و مال مردم و خاک کشور صیانت می کنند./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار