سومین یادواره شهدای مدافع حرم بهشهر شهیدان ' بهمن قنبری ' و ' رحیم کابلی ' و ' سید سجاد خلیلی ' و گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان مازندران پنجشنبه شب در مصلای آیت الله جباری(ره) بهشهر برگزار شد.
کد خبر: ۷۳۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲ 26 April 2019

 

به گزارش تابناک مازندران،  در این مراسم معنوی جمع زیادی از مردم و مسئولان، خانواده های شهدا و خانواده شهدای مدافع حرم استان مازندران حضور داشتند.
حجت الاسلام اسماعیل کاظمی از جانبازان مدافع حرم در این مراسم با تجلیل از شجاعت و دلامردی های شهدای مدافع حرم و تقدیر از خانواده های این شهدا گفت: ایران علمدار صدور گفتمان مقاومت و تمدن نوین اسلامی است و امروز این گفتمان توسط فرزندان ما در کشورهای مختلف طنین انداز شد.
وی افزود: مردم ما پای گفتمان های انقلاب، گفتمان مقاومت و تمدن نوین اسلامی هستند و به همین دلیل کشورهای مختلف از انقلاب و شیوه و رورش و سبک زندگی مردم و شهدای ما الگوبرداری می کنند.
کاظمی با اعلام اینکه شهدا نیازمند اقامه چنین مراسمی نیستند؛ گفت : این مراسم در واقع تذکری برای ما و ترویج سبک زندگی شهدایی در جامعه است تا نسل جدید از این فرهنگ فاصله نگیرند.
وی افزود : شکوفایی و ادامه انقلاب به دلیل حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب بود و اکنون هم پیام رسانی شهدا از وظایف مهم و اساسی است که برعهده داریم و در این بین همه ما و به خصوص رسانه ها باید با تلاش بیشتری پای کار باشند و نقش آفرینی ها و زندگی شهدا به نمایش گذاشته شود.
استان مازندران 40 شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده است که شهیدان محمد بلباسی از قائم‌شهر، شهید علی جمشیدی از نور، شهیدرضا حاجی‌زاده از آمل، شهید حسن رجایی‌فر از بابل، شهید سید رضا طاهر از بابل، شهید سیدجواد اسدی از ساری، شهید سعید کمالی از میاندرود، شهید محمود دادمهر از ساری، شهید علیرضا بربری از بابلسر، شهید علی عابدینی از فریدونکنار، شهید حسین مشتاقی از نکا، شهید رحیم کابلی از بهشهر، شهید یدالله قنبری از بهشهر 13 شهید مدافع حرم هستند که اواسط اردیبهشت سال 95 در منطقه خان طومان سوریه به دست تکفیری ها به شهادت رسیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار