کد خبر: ۷۳۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ 26 April 2019
نماینده مردم شهرستان کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلسات زیادی برگزار و حرف‌های خوبی هم در این جلسات زده می‌شود اما خروجی نداریم، گفت: متأسفانه گوش شنوایی برای شنیدن و برطرف کردن مشکلات وجود ندارد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عدل‌ هاشمی‌پور در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برگزار شد، اظهار داشت: با وجود همه این جلسات و مسئولانی که به استان می‌آیند و بیان مشکلات و حرف های خوبی هم که زده می‌شود، جلسات‌مان خروجی ندارد.
وی افزود: همین حرف‌ها در مجلس هم زده می‌شود و همین نماینده‌ها در مجلس داد و فریاد زده و از بیکاری، موانع تولید و بروکراسی‌های اداری حرف می‌زنند اما اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد پس حتما جایی از کار می‌لنگد.
نماینده مردم شهرستان کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه که حرف از موانع تولید است خوب بود افراد تأثیرگذاری از دولت هم حضور پیدا می‌کردند تا برای رفع مشکلات چاره‌اندیشی می‌شد و برای یک بار هم که شده کسی که در بخش تولید فعالیت می‌کند خیالش راحت می‌شد که یکی از مشکلات این حوزه برطرف می‌شود.
هاشمی‌پور با بیان اینکه نیاز است یک حرکت انقلابی در مجلس اتفاق بیفتد، گفت: باید تمام مشکلاتی که بر سر راه تولید وجود دارد، جمع‌بندی شده و دستورالعملی با کمک دولت و با حضور دستگاه‌های نظارتی تدوین شود تا از این مشکلات عبور کنیم.
وی با بیان اینکه متاسفانه گوش شنوایی وجود ندارد، ابراز کرد: امیدواریم که حرف‌ها و مصوبات ما تبدیل به یک عمل خوب شود تا خروجی قابل قبولی برای مردم داشته باشد.
حواشی سخنان هاشمی
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عدل هاشمی پور در سخنان خود خطاب به حسن نوروزی که خواستار احضار نوبخت به مجلس شده بود با کنایه گفت : پشت شما از جایی گرم است که خواستار احضار مافوق خود به مجلس می شوید!(اشاره به تاجگردون که باعث خنده حضار شد)
در ادامه عدل هاشمی تذکری به حسن نوروزی داد و گفت : وقتی گزارشی از دشت های حاصلخیز استان می دادید ، دشت چرام را فراموش کردید ! دشت چرام را هم در نقشه و نمودارهایتان بنویسید!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار