سیل اخیر به خوبی ضعف زیرساخت های شهرستان مانه و سملقان را به همه مسئولان نشان داد. فرماندار مانه و سملقان با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: سیل اخیر ۴ فوتی در خراسان شمالی بر جا گذاشت که هر ۴ نفر متعلق به مانه و سملقان هستند.
کد خبر: ۷۳۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷ 27 April 2019

سیل اخیر به خوبی ضعف زیرساخت های شهرستان مانه و سملقان را به همه مسئولان نشان داد. فرماندار مانه و سملقان با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: سیل اخیر ۴ فوتی در خراسان شمالی بر جا گذاشت که هر ۴ نفر متعلق به مانه و سملقان هستند.
«معموری» گفت: مشکلات زیادی در بارندگی های اخیر گریبان گیر این شهرستان شده که برخی از آن ها با پیگیری مدیران و برخی دیگر با تخصیص اعتبارات قابل حل است، از مدیران انتظار داریم در حوزه فعالیت خود پیگیر تخصیص اعتبارات باشند تا حقی از این شهرستان ضایع نشود.
وی افزود: مدیران دستگاه های مربوطه از جمله راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، بنیاد مسکن، امور آب و جهاد کشاورزی پیگیری کنند تا بیشترین اعتبارات ملی و استانی را جذب کنند.وی با تقدیر از اعضای ستاد مدیریت بحران ابراز کرد: بارندگی های اخیر نشان داد اعضای این ستاد پای کار هستند، به گونه ای که آن ها قبل از عید تا پایان عید خانواده خود را ندیدند و اگر غیر از این بود حجم سیل در شهرستان بسیار بالا بود. وی همچنین تصریح کرد: فرصت سکونت مدیران مانه و سملقان در محل خدمت شان به پایان رسیده است و اگر مدیری به هر دلیلی شرایط حضور در محل خدمت خود را ندارد از سمت خود استعفا کند.وی گفت: انتظار دارم برای تحقق شعار سال جدید تمام مدیران اهتمام ویژه ای داشته باشند تا شاهد رونق تولید و در نهایت رونق اقتصادی در شهرستان باشیم.«معموری» خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی تصریح کرد: از هم اکنون برای بحث خروج گندم از شهرستان برنامه محکمی داشته باشید تا گندمی از شهرستان خارج نشود.
وی با اشاره به این که انتخابات سال ۹۸ را در پیش رو داریم، به مدیران هشدار داد: به هیچ عنوان مدیری آگاهانه یا ناآگاهانه حق ندارد در قالب مسئولیت اداری به موضوعات انتخاباتی یا جانبداری از کاندیداها اقدام کند،فضا به گونه ای باشد که انتخابات سالمی در این شهرستان انجام شود.وی افزود: مدیران و کارمندان به تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی توجه داشته باشند و از هر دستگاهی که مراجعه به فرمانداری صورت گیرد به معنای آن است که آن دستگاه به وظیفه خود عمل نمی کند و در این صورت با آن برخورد جدی صورت می گیرد.رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی هم با انتقاد از شهرداری آشخانه مبنی بر این که بیمارستان پورسینا و پارک رضوان نمازخانه ندارند، گفت: طی بازدید از پارک رضوان و بیمارستان این شهر در ایام نوروز، شاهد نارضایتی مسافران بودیم و دستگاه های مربوطه پیگیری کنند تا مشکلات نبود نمازخانه برطرف شود.
حجت الاسلام «احمدی فر» افزود: آموزش و پرورش و مسئولان اقامه نماز را در اولویت خود قرار دهند تا بسیاری از مشکلات برطرف شود.وی با انتقاد از برخی دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: با حضور در بعضی از ادارات شاهدیم که در ساعت نماز جلسات شورای اداری برگزار می شود، این اقدام زیبنده نیست./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار