حجت الاسلام آسوده :
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از تمدید مهلت ثبت‌نام در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن تا۱۵ اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد
کد خبر: ۷۳۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ 27 April 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی ، حجت الاسلام آسوده با اشاره به برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن این سازمان در سال جاری گفت: به‌دلیل استقبال گسترده از این مسابقات، مهلت ثبت‌نام در این دوره تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید شد.
وی با بیان اینکه این مسابقات هر ساله در ۴ مرحله شهرستانی، استانی، کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود، افزود: بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام، مرحله شهرستانی در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.
مدیر کل اوقاف استان با اشاره به رشته‌های این مسابقات گفت: این مسابقات در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جز و کل قرآن، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و دعاخوانی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.
وی این نکته را یادآور شد که مسابقات بخش دانش‌آموزان نیز توسط آموزش و پرورش اجرا خواهد شد و اوقاف تنها متولی برگزاری مسابقات قرآن بزرگسالان بالای ۱۸ سال است.
حجت الاسلام آسوده با بیان اینکه دستورالعمل چهل و دومین دوره مسابقات نیز اعلام شده است، گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت‌نام می‌توانند به سامانه www.qoraniran.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار