گزارش جلسه
نماینده مردم فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی بررسی ظرفیت های سرمایه گذاری فاروج، رفع مشکلات تولید را از اولویت های مهم این شهرستان دانست.
کد خبر: ۷۳۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳ 28 April 2019

نماینده مردم فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی بررسی ظرفیت های سرمایه گذاری فاروج، رفع مشکلات تولید را از اولویت های مهم این شهرستان دانست.دکتر «شوشتری» گفت: یکی از ماموریت های مهم فرمانداری پیگیری مباحث سرمایه گذاری و شناسایی فرصت های مهم سرمایه‌گذاری و شناسایی سرمایه گذار از مأموریت های کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری است.
مدیر کل دفتر اقتصادی استانداری خراسان شمالی اظهار کرد: تقویت بازارهای روز باعث کوتاه شدن مسیر تولید تا مصرف می شود که این اقدام کاهش قیمت ها را در پی خواهد داشت.«موفق» افزود: ایجاد نمایندگی گمرک تخصصی زعفران باعث تحول اقتصادی در شهرستان می شود و راه اندازی پژوهشکده زعفران در کنار گمرک می تواند به عنوان ظرفیت خوب برای استان و شهرستان مطرح شود.وی با اشاره به فعالیت 81 واحد نانوایی دولتی و 6 واحد آزادپز در شهرستان گفت: تشدید نظارت ها بر واحدهای خبازی و چگونگی توزیع آرد و گندم انجام شود.مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی گفت: سامانه مجوزهای بدون نام سرمایه گذاری در سایت استانداری بارگذاری شده است.
«میر کریمی» اظهارکرد: از سهم 30 میلیاردی شهرستان از تسهیلات توسعه اشتغال پایدار بخش قابل توجهی جذب شده است و با راه اندازی اتاق فکر در شهرستان و دعوت از سرمایه گذاران، ایده های برتر در این حوزه شناسایی و معرفی می شود. «صادق تیتکانلو»سرپرست فرمانداری فاروج نیز گفت: درخصوص تنظیم بازار به‌ عنوان اولین شهر در 80 درصد روستاهای منطقه گوشت منجمد و یک مرحله به میزان 500 کیلو گوشت به صورت منظم توزیع شده است./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار