عبدالرضا رحمانی فضلی عصر امروز در جمع خبرنگاران خراسان شمالی و در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده استان در پاسخ به سؤالی مبنی بر آخرین اقدامات دولت برای موضوع قیمت و نحوه توزیع بنزین اظهار کرد: موضوع بنزین و قیمت فعلی آن همیشه در کشور مورد بحث بوده زیرا از نظر اقتصادی، زیست‌محیطی و سلامت انسان‌ها مصرف فعلی قابل‌قبول نیست.

وی در ادامه با اشاره به مصرف میانگین روزانه ۹۰ میلیون لیتر بنزین در کشور گفت: باید در قیمت‌ها و نوع ارائه آن بحث شود که در قانون بودجه سال گذشته نیز این موضوع دیده‌ شده بود.

وزیر کشور ادامه داد: کارشناسی‌ها در حال انجام است اما تاکنون قیمت و زمان اجرا نهایی نشده و برای اجرای هر طرحی به اطلاع مردم خواهد رسید و مردم باید همکاری کنند.

وی انتشار برخی اخبار به‌صورت شایعه را کاری خطرناک توصیف کرد و افزود: ایجاد نگرانی و اضطراب در مردم طی روز گذشته ایجاد شد که لحظاتی باعث تشکیل صف‌های طولانی پمپ‌بنزین شد.

رحمانی فضلی وضعیت تأمین سوخت در کشور را بدون مشکل عنوان کرد و گفت: بنزین به‌اندازه کافی در کشور تولید و مازاد آن به خارج صادر می‌شود که نشان از عملکرد خوب وزارت نفت است.

وی با مورد خطاب قرار دادن مردم تصریح کرد: هر نوع تغییر به اطلاع مردم می‌رسد و این‌گونه اخبار حتماً باید از مجراهای رسمی همچون وزارت نفت و شورای هماهنگی اطلاع‌رسانی اقتصادی دولت که بر عهده وزارت کشور است انجام شود.