مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش پراکنده در تعدادی از استان‌ها طی روزهای آتی، از احتمال وقوع تگرگ در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، اصفهان و تهران طی روز آینده (9 خرداد) خبر داد.
کد خبر: ۷۴۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ 29 May 2019

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش پراکنده در تعدادی از استان‌ها طی روزهای آتی، از احتمال وقوع تگرگ در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، اصفهان و تهران طی روز آینده (9 خرداد) خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: امروز (چهارشنبه هشتم خرداد) در استان‌های گلستان، شرق مازندران، سمنان، شرق تهران، شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی و همچنین در برخی مناطق استان‌های اصفهان، یزد، فارس، کرمان، شمال هرمزگان و جنوب سیستان‌ و بلوچستان در ساعات بعدازظهر رگبار باران، گاهی همراه با رعدو برق و وزش باد شدید و گرد و خاک موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: بیشترین مقدار بارش امروز (هشتم خرداد) در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، سمنان و شرق تهران است. همچنین فردا (پنجشنبه ۹ خرداد) در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، اصفهان و تهران رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید که احتمال وقوع تگرگ در برخی از این مناطق وجود دارد و در برخی مناطق استان‌های اصفهان، قم، یزد، خراسان جنوبی، کرمان و شمال هرمزگان در ساعات بعد از ظهر بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد و احتمال رخداد گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه بیشترین مقدار بارش در روز پنجشنبه (۹ خرداد) در شرق خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال سمنان، شرق تهران و شمال اصفهان خواهد بود، گفت‌: جمعه (۱۰ خرداد) در شمال و شرق خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، اصفهان، ارتفاعات شرقی تهران و غرب سمنان رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و در برخی از مناطق استان های یزد، کرمان، خراسان جنوبی و شمال سیستان‌وبلوچستان بارش پراکنده باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، در روز شنبه (۱۱ خرداد) در خراسان شمالی، خراسان رضوی، شرق گلستان و آذربایجان غربی رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و در روز یکشنبه (۱۲ خرداد)، در شمال فارس، جنوب اصفهان و برخی از مناطق آذربایجان شرقی بارش پراکنده باران خواهیم داشت.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه امشب آسمان استان تهران نیمه ابری همراه با وزش باد، بارش پراکنده و گاهی رعدو برق خواهد بود، گفت‌: فردا (پنجشنبه ۹ خرداد) هوای تهران نیمه ابری است و گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید خواهیم داشت. پیش‌بینی می‌شود که بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۳۰ و ۱۶ درجه سانتیگراد باشد.

وظیفه همچنین بیان کرد: پس‌فردا (جمعه ۱۰ خرداد) تهران نیمه ابری، در برخی ساعات ابری، همراه با بارش پراکنده و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. دمای تهران در این روز در گرم‌ترین حالت به ۲۸ درجه سانتیگراد و در خنگ ترین نقطه به ۱۶ درجه سانتیگراد است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار