معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برخی از اقدامات مهم این معاونت در نقاط مختلف استان، درجازدگی و روزمرگی در برخی بخش‌ها را عامل اصلی برخی مشکلات دانست و گفت: به‌رغم تمامی کاستی‌ها و مشکلات، اقدامات بسیار مناسبی در حوزه عمرانی استان در حال انجام است.
کد خبر: ۷۵۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ 17 June 2019

به گزارش تابناک تبریز، جواد رحمتی در نشست اعضای شورای اسلامی استان با استاندار آذربایجان شرقی، از اجرای یک هزار و 500 کیلومتر آزادراه در کشور خبر داد و عنوان کرد: از این مقدار، 400 کیلومتر مربوط به استان آذربایجان شرقی است که با وجود مشکلاتی همچون کمبود منابع مالی، هیچ یک از آنها، متوقف و یا تعطیل نشده است.

وی به آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مهم و اولویت دار استان همچون آزادراه تبریز- بازرگان، هشترود- مراغه و اهر- تبریز اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه بر اساس آخرین آمار، میزان تلفات انسانی در جاده اهر- تبریز به حداقل ممکن رسیده که این امر، ناشی از توجه دولت به بهره‌برداری کامل از این محور مواصلاتی مهم در استان است.

معاون عمرانی استاندار افزود: 20 کیلومتر باقی‌مانده از این مسیر در آینده نزدیک، زیر ترافیک می‌رود که امیدواریم نتیجه این اقدامات، کاهش تصادفات رانندگی و تلفات ناشی از این سوانح به حداقل ممکن باشد.

به گفته رحمتی، در حال حاضر بیش از 600 کیلومتر راه و بزرگراه در استان در حال احداث است و به دلیل محدودیت منابع دولتی، اجرای این پروژه‌ها بر اساس اولویت در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار