معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: آثار ١٣ هنرمند کشوری در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت در قالب نمایشگاه تصویر سازی رضوی به نمایش گذاشته شد.
کد خبر: ۷۶۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ 07 July 2019

رضا رضایی، با اعلام این خبر افزود: نمایشگاه تصویر سازی رضوی با نمایش ١٧ اثر از ١٣ هنرمند کشوری برای بازدید علاقمندان دایر شد.

وی، اظهار کرد: در این نمایشگاه مسعود زمانی، امیرفیاض، پوریا زارعی استاد، تکتم رحمانی و مریم محترم نژاد از هنرمندان استان خراسان شمالی و همچنین محمد افشار، نصیر بشیری، محمد رضا حافظی، میثم نامور، جواد علیخوییان، حمید اقدسی یزدی، مصطفی معمی وند و مرتضی رحمتی نیز از هنرمندان سایر استان های کشور آثار خود را به نمایش گذاشته اند.

وی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارج نهادن به مقام حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع)، معرفی ظرفیت های هنری هنرمندان، بهره گیزی از تجربیات هنرمندان سایر استان های کشور، ایجاد انگیزه در بین هنرمندان برای تولید آثار فاخر هنری برشمرد.

گفتنی است؛ نمایشگاه تصویر سازی رضوی تا ٢٣ تیرماه صبح ها از ساعت ٩ تا ١٤ و عصرها ١٧ تا ٢١ در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برای بازدید علاقمندان دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار