کد خبر: ۷۶۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹ 14 July 2019
پروژه های خراسان شمالی تا سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: در دور دوم سفر کاروان تدبیر و امید سعی شده تا پروژه های مهمی به تصویب برسد و تا سال ۹۹ نیز مورد بهره برداری قرار گیرد.

محمدعلی شجاعی در نشست با فعالان اقتصادی و کارآفرینی خراسان شمالی که با حضور محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: در جلسات مختلفی که در تهران جهت سفر رئیس جمهور برگزار شده بود سعی شد تا نداشته های استان مورد تصویب قرار گیرد تا ازاین طریق نگرانی های حوزه زیرساخت ها به حداقل برسد.

شجاعی افزود: پروژه هایی به تصویب رسیده تا مردم شیرینی استفاده از آن را بچشند و شاهد جهش و تحول در استان باشیم.

وی تصریح کرد: نگاه ویژه رییس جمهور به استان موجب شد تا زودتر از سایر استان ها این سفر انجام شود که در این مسیر چانه زنی و نگاه دلسوزانه به استان انجام شود.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: نگاه ما این بود تا شرایط به گونه ای فراهم شود تا بخش خصوصی فعال شود چرا که حضور این بخش برای توسعه و پیشرفت الزامی است.

شجاعی افزود: در طول ۶ سال اخیر بسیاری از شاخص های استان به برکت فعالیت های دولت ارتقا پیدا کرده که البته از پیشران های اقتصادی همچون کشاورزی و اقتصاد روستا نمی توان گذشت.

وی خواستار جلوگیری از خام فروشی، توجه به صنایع تبدیلی کشاورزی، راه اندازی صنایع کوچک و متوسط و نگهداشت مسافر در این استان شد.

استاندار خراسان شمالی همچنین از موافقت الحاق ۳۰۰ هکتاری فرودگاه بجنورد به منطقه ویژه اقتصادی خبر داد و گفت: ۲۵ درصد سود تعرفه صادرات گمرکی به استان تخفیف داده می شود ضمن اینکه کمک به ایجاد بازارچه و پایانه مرزی نیز می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار