نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به اینکه تا کنون از ۲۰ کارگاه تولیدی پوشاک دانش آموزان به صورت سرزده بازدید شده است؛ گفت : با برخی از تولیدی های متخلف در زمینه کیفیت و مبلغ پوشاک به صورت جدی برخود شده است .
کد خبر: ۷۷۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵ 24 August 2019

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز؛ صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با بیان اینکه نظارت جدی بر روند فعالیت تولیدی های طرف قرارداد به صورت مستمر بازدید صورت گرفته است ؛ گفت : مدیران تولیدی پوشاک با مراجعه به سازمان دانش آموزی ناحیه یک اهواز با ارائه مدارک معتبر تولیدی بعد از بررسی و صحت سنجی در سامانه کشوری پوشاک وزارت آموزش و پرورش ثبت شدند.

وی با عنوان اینکه همه تولیدی های پوشاک نسبت به شیوه نامه وزارت آموزش و پرورش و نرخنامه صمت توجیه شدند عنوان کرد : بازرسان ناحیه یک اهواز تا کنون از ۲۰ کارگاه تولیدی پوشاک به صورت سرزده بازدید کرده اند .

نیسی گمراوی ، فعالیت اکثر تولیدی ها را منظم و طبق دستور العمل های مربوطه دانست و تصریح کرد : با همفکری مدیران مدارس پارچه مورد نظر خریداری شد و کار تولید با رعایت نرخنامه و رعایت سایز دانش اموزان در حال انجام است .

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز؛ تاخیر در تهقه پارچه مورد قرارداد و عدم رعایت کانل نرخنامه از جمله تخلفات ثبت شده توسط بازرسان اعلام و بیان کرد : مدیران تولیدی های متخلف با اخذ تعهد کتبی ملزم به رعایت شیوه نامه پوشاک وزارت با عودت وجه اضافی به خانواده ها شدند.

این مقام مسئول عنوان کرد: طبق گزارش بازرسان عده ای از مدیران تولیدی بدون اخذ قرار داد با مدیران مدارس فعالیت می کردند ؛ اظهار کرد : با پیگیری این موضوع از مدیران مدارس و مدیران تولیدی ، آنها را نسبت به بخشنامه های ارسالی آگاه کردیم و در حال اخذ قرار داد می باشند.

وی در پایان تصریح کرد : در مجموع اکثر مدیران محترم تولیدی با رعایت حال مردم طبق شیوه نامه و با توجه ویژه به قشر محروم و ایتام با ارائه لیست که به تایید مدیران مدارس رسیده باشد با سازمان دانش آموزی ناحیه یک اهواز همکاری می نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار