کد خبر: ۷۷۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ 26 August 2019

تابناک / فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، با اشاره به شرایط جوی کشور طی روز‌های آینده، گفت: برای بعد از ظهر امروز شمال استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، ارتفاعات البرز در زنجان، قزوین، البرز و تهران، شرق هرمزگان رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در گیلان و مازندران بارش خفیف باران پیش یبینی می‌شود، افزود: سه شنبه برای غرب گلستان بارش خفیف باران و بریا شمال کردستان رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

 

گودرزی ادامه داد: از بعد از ظهر و اوایل شب چهارشنبه به تدریج با نفوذ جریانات شمالی برای سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

 

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه پنج شنبه برای گیلان و مازندارن بارش باران انتظار است، گفت: خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات البرز، شمال سمنان و تهران رگبار پراکنده همراه رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

 

گودرزی با تاکید بر اینکه تا آخر هفته شرق و جنوب شرق کشور به ویژه زابل، شرق کرمان و هرمزگان وزش باد‌های شدید همراه با گرد و خاک را تجربه می‌کند، افزود: برای سایر مناطق کشور جوی پایدار پیش بینی می‌شود.

 

وی همچنین از خنک شدن ۳ تا ۵ درجه‌ای دمای هوا در سواحل دریای خزر خبر داد و گفت: از سه شنبه تا حدودی دریا مواج خواهد شد.

 

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه تهران وضعیت هوای صاف تا کمی ابری را تجربه می‌کند، گفت: شهرکرد با دمای ۶ درجه به عنوان خنک‌ترین و اهواز با دمای ۴۷ درجه گرم‌ترین مراکز استان در کشور هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار