مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: در راستای خدمات‌رسانی فرهنگی و دینی به زوار اربعین حسینی ۲۰ روحانی و مبلغ در مرز مهران مستقر می‌شوند.
کد خبر: ۷۸۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 29 September 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام مرتضی عزیزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: در ایام اربعین ۲۰ روحانی و مبلغ مذهبی در راستای ارائه خدمت فرهنگی و دینی به زوار در مرز مهران مستقر می‌شوند.

وی افزود: ارائه خدمات فرهنگی، برپایی نماز جماعت، پاسخ به مسائل شرعی و دیگر فعالیت‌های فرهنگی ازجمله فعالیت‌های این روحانیون بوده و علاوه بر این در امر خدمات‌رسانی به زوار نیز مشارکت دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی در رأس فعالیت‌های این سازمان در سطح مساجد و موکب‌های اوقاف و امور خیریه استان‌ها در ایام اربعین حسینی قرار دارد.

وی ادامه داد: ایام اربعین سال‌جاری روزانه ۱۲ هزار پرس غذا در این آشپزخانه پخت و از طریق موکب‌های این سازمان در مرز مهران بین زوار اربعین حسینی توزیع می‌شود. 

عزیزی تصریح کرد: همچنین شش هزار متر زمین کنار پایانه برکت در مرز مهران جهت ارائه خدمات فرهنگی به زائرین در نظر گرفته شده و قدمگاه امام‌زاده ابراهیم قتال(ع) در مرز مهران و مسجد بانو نیز جهت برگزاری مراسم نماز جماعت، سخنرانی و عزاداری و استفاده از ظرفیت علما و بزرگواران آماده شده است.

به گفته وی استان‌های خراسان‌شمالی ،گیلان، گلستان، آذربایجان‌غربی، سمنان به‌عنوان استان‌های معین اوقاف ایلام در مرز مهران معرفی شده‌اند./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار