مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی با اشاره به تلاش فدراسیون برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور سال آینده با ساز و کار جدید، گفت: معتقدیم با این تلاش ها، شرایط، مدل و الگوی جدیدی برای برگزاری رقابت های قهرمانی کشور طراحی، پیاده سازی و عملیاتی می شود.
کد خبر: ۷۸۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ 11 October 2019

حسن رنگرز در حاشیه مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی در بندرامام خمینی، اظهارکرد: قهرمانی کشور با حضور تقریبا 400 کشتی گیر در حال برگزاری است و نسبت به سال های گذشته، رقابت های خوبی را شاهد هستیم. ساز و کار این مسابقات تغییر کرده و به حالت انفرادی در آمده است.

وی با بیان این که متاسفانه سه استان خراسان شمالی، سمنان و کیش در این مسابقات حضور ندارند، گفت: معتقدیم با تلاشی که دوستان مان در فدراسیون خواهند داشت، شرایط، مدل و الگوی جدیدی برای برگزاری رقابت های قهرمانی کشور طراحی، پیاده سازی و عملیاتی می شود تا سال های آینده آن جذابیی که در گذشته از رقابت های قهرمانی کشور مطالبه داشتیم، تکرار شود. قطعا جایگاه مسابقات قهرمانی کشور از نظر زمانی نیز تغییر خواهد کرد و در فرایند انتخابی تیم ملی جایگاه این رقابت ها که قدمی ترین رقابت های کشتی است، تقویت خواهد شد.

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی درباره ظرفیت و پتانسیل خوزستان در این رشته نیز گفت: ظرفیت هایی که در کشتی خوزستان به ویژه در رشته فرنگی وجود دارد، قابل قیاس نیست. در فرنگی بخش بسیاری از افتخارات تیم های ملی رده های سنی متوجه و معطوف به ظرفیت و پتانسیل خوزستان است و قطعا نگاه و رویکرد فدراسیون به خوزستان متفاوت خواهد بود. تلاش فدراسیون این است با جذب منابع اعتباری جدید، به استان هایی که میزبانی ها را می پذیرند، رشد آن ها ملموس است و حجم متنوعی از برنامه های فنی را برگزار می کنند، اعتبارات ویژه و خاصی داده شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار