مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی از مراجعه 7265 مدعی نزاع به پزشکی قانونی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ 09 May 2020

حسن محمدزاده با اشاره به اینکه بیش از 7265 هزار نفر مدعی نزاع در سال گذشته به پزشکی قانونی استان مراجعه کردند، گفت: از این تعداد مدعی نزاع که سال گذشته به پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند چهار هزار و ۹۱۴ نفر مرد و دو هزار و۳۵۱ نفر زن بودند.

وی با بیان اینکه ۱۹۱ مورد نزاع در میان مدعیان مرد و ۳۵ مورد هم در میان مدعیان زن ساختگی بوده است، ادامه داد: سال گذشته در مجموع ۲۲۶ مورد پرونده نزاع ساختگی در پزشکی قانونی استان تشکیل شد.

محمدزاده با اشاره به افزایش دو درصدی پرونده مدعی نزاع طی سال گذشته نسبت به سال قبل از آن، یادآورشد: در سال ۹۷ نیز هفت هزار و ۱۱۱ نفر به علت صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که چهار هزار و ۸۷۳ نفر مرد و دو هزار و ۲۳۸ نفر زن بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی گفت: بجنورد با دو هزار و ۷۷۳ نفر بیشترین و راز و جرگلان با ۱۲۹ نفر کمترین آمار نزاع را به خود اختصاص داده اند.

محمدزاده افزود: اسفراین با یک هزار و ۲۹۷ نفر، شیروان با یک هزار و ۵۱۳ نفر آشخانه با ۷۵۲نفر، فاروج با ۴۱۷ نفر و جاجرم با ۳۸۴ نفر رتبه های بعدی نزاع و درگیری را به خود اختصاص داده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار