کد خبر: ۸۴۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷ 10 May 2020

کارشناس مسئول مدارس علمیه خواهران خراسان شمالی گفت: تاکنون بیش از 56 هزار ماسک توسط خواهران طلبه استان تولید و توزیع شده است.

زهرا واحدی با اشاره به اینکه تاکنون در هفت نوبت خواهران طلبه استان به غسل اموات کرونایی پرداخته‌اند، اضافه کرد: خواهران طلبه در بجنورد، اسفراین، گرمه و جاجرم در هفت نوبت به غسل اموات کرونایی پرداخته‌اند.

وی ادامه داد: 20 هزار ماسک توسط کارگاه تولیدی که خواهران طلبه در آشخانه بر پا کردند، تولید شده است و در این کارگاه تولیدی گان‌های بیمارستانی نیز تولید و در اختیار بیمارستان‌ها قرار داده شده است.

واحدی در رابطه با رزمایش همدلی، بیان کرد: در این خصوص نیز به همت خواهران طلبه بیش از 800 بسته موادغذایی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است که این توزیع در نیمه شعبان بوده است.

کارشناس مسئول مدارس علمیه خواهران خراسان شمالی تصریح کرد: با همت خواهران طلبه استان و خیرین، 10 راس گوسفند نیز قربانی شده است که در بین نیازمندان و قشر آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شده است.

وی با اشاره به نذر خون خواهران طلبه نیز بیان کرد: باتوجه به نیازهای بانک خون، خواهران طلبه در این حوزه هم پیش قدم شدن و در شهرستان‌های شیروان و بجنورد خواهران طلبه اهداء خون داشتند.

واحدی با اشاره به اینکه شیفت ایثار نیز در برخی از شهرستان‌های استان توسط خواهران طلبه انجام شده است، اضافه کرد: در برخی از بیمارستان‌ها خواهران طلبه برای کمک به بیماران و با توجه به نیاز بیمارستان حضور داشته‌اند.

کارشناس مسئول مدارس علمیه خواهران خراسان شمالی گفت: به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) نیز 100 بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شده است.

وی تاکید کرد: حضور خواهران طلبه در فعالیت‌های شبکه‌های مجازی نیز کاملا خودجوش انجام شده است که دوره‌های قرآنی، مسابقات کتابخوانی و... از جمله این فعالیت‌ها بوده است.

کارشناس مسئول مدارس علمیه خواهران خراسان شمالی تاکید کرد: شش گروه جهادی خواهران طلاب در این مدت در کنار کادر درمانی و بیماران بوده‌اند و خدمات ارائه کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار