رییس دانشگاه کوثر از ارسال ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه دومین همایش ملی ادبیات مقاومت با محور ویژه سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۸۴۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ 11 May 2020

علیرضا حسینی رییس دانشگاه کوثر با اشاره به محورهای این همایش ،گفت: ادبیات مقاومت و مطالعات تطبیقی، مطالعات مردم شناسی، فرهنگ عامه و ادبیات شفاهی، زبان شناسی، وحدت ملی و قومی، ادبیات حماسی، مبانی انسان شناختی، فرهنگ و تاریح ایران باستان، ادبیات مقاومت و مفهوم وطن، مظامین دینی و ادبیات مقاومت و نقش زنان را از جمله محور‌های این همایش عنوان کرد.

حسینی افزود: نقش سردار سلیمانی در تغییر موازنه قدرت در منطقه و جهان اسلام، نقش ایشان در ناکامی طرح­‌های آمریکایی و رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه و نقش دیپلماسی فعال سپهبد شهید قاسم سلیمانی در منازعات منطقه از دیگر محور‌های این همایش است

او عنوان کرد: با وجود استقبال گسترده از همایش و ارسال مقاله‌های از سوی علاقه مندان، پژوهشگران و دانشجویان فرآیند‌ها انجام شده است، اما برگزاری همایش در تاریخ مقرر ۲۲ و ۲۳ خردادماه با توجه به شیوع ویروس کرونا میسر نخواهد بود.

رییس دانشگاه کوثر بجنورد گفت: بر اساس تصمیم ستاد برگزاری همایش، زمان برگزاری به تاریخ ۱۹ و ۲۰ آذرماه امسال به تعویق افتاد و همچنین مهلت ارسال مقاله نیز تا ۱۵ آبان تمدید شد.

در نخستین همایش ملی ادبیات مقاومت ۲۹۵ اثر از جمله مقالات اندیشمندان چهار کشور به این همایش ارسال شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار