بجنورد- رییس شورای اسلامی شهر شیروان گفت: توزیع ۳۵ هزار ماسک رایگان، از طریق مساجد در بین ساکنان این شهر خراسان شمالی آغاز شد.
کد خبر: ۸۴۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ 11 May 2020

سعید ساعدی اظهار داشت: با تصویب شورای اسلامی شهر شیروان، ۳۵ هزار ماسک قابل شست و شو و مورد تایید وزارت بهداشت از طرف شهرداری تامین و از امروز در اختیار هیات امنای مساجد سطح شهر شیروان قرار گرفته تا به صورت رایگان در بین شهروندان مناطق مختلف توزیع شود.
وی با اشاره به ادامه بحران همه گیری ویروس کرونا، افزود: در نشست شورای اسلامی شهر شیروان که با محوریت مبارزه با ویروس کرونا برگزار شد مصوباتی در خصوص مساعدت برای مقابله با شیوع این بیماری گذرانده شد و از جمله مصوب شد به منظور خدمات دهی و مراقبت بهتر، کلیه بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در چند پانسیون بیمارستان هاشمی به مدت ۱۴ روز در قرنطینه قرار گیرند.
رییس شورای اسلامی شیروان گفت: از همشهریان تقاضا داریم با اقدام جهادی نسبت به استفاده همگانی از ماسک و نیز حضور بیماران سرپایی در پانسیون های بیمارستان هاشمی، به قطع زنجیره انتقال کرونا کمک کنند.
ساعدی با اشاره به اقدامات شهرداری شیروان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا افزود: تاکنون در چهار مرحله با مشارکت کشاورزان و استفاده از ماشین آلات آنان، خیابان های شیروان، بوستانهای شهری و تجهیزات منصوبه در آن ضدعفونی شده است.
شیروان با ۸۵ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار