مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: فروش بلیت در پایانه‌های مسافربری این استان، از هفته ابتدای خردادماه سال جاری ممنوع می‌شود و فروش بلیت تنها از طریق اینترنت و دفاتر آژانس‌های مسافرتی خارج از پایانه‌ها انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۴۸۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ 11 May 2020

 جعفر شهامت از تصمیم‌گیری برای وضعیت فروش بلیت‌های مسافری در استان خبر داد و اظهار کرد: فروش بلیت در پایانه‌های مسافربری این استان، از هفته ابتدای خردادماه سال جاری ممنوع می‌شود و فروش بلیت تنها از طریق اینترنت و دفاتر آژانس‌های مسافرتی خارج از پایانه‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: یکی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای تغییر کاربری پایانه مسافربری به محلی فقط برای سوار و پیاده شدن مسافران و تغییر وضعیت پایانه‌ها به شکل کانتر محور (بجای غرفه محور) بوده است.

وی ادامه داد: این امر مستلزم تغییر مکانیزم بازاریابی شرکت‌های مسافربری و خروج فروش بلیت از پایانه‌ها می‌باشد و ممنوعیت فروش بلیت در پایانه‌ها، بر اساس ابلاغ مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اجرایی می‌شود و دفاتر فروش بلیت شرکت‌های مسافربری از پایانه‌ها جمع‌آوری می‌شود.

استان خراسان شمالی دارای پنج پایانه مسافربری در شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین، آشخانه و فاروج و 35 شرکت حمل‌ونقل مسافری می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار