استاندار خراسان شمالی گفت: افکار کوچک موجب فرار سرمایه گذاران از استان می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ 22 June 2020

محمد علی شجاعی٬ امروز در نشست مجمع مشورتی جوانان خراسان شمالی اظهار داشت: باید مجمع و کمیسیون‌های تخصصی آن طرح‌های به روز را برای پیشترفت استان و حل مشکلات٬ ارائه دهند.  باید طرحی شروع شود که تمام نداشته‌های حوزه جوانان را پوشش دهد.

وی افزود: برای اجرای 100 کار زمان و توان لازم را نداریم اما سه کمیسیون تخصصی مجمع مشورتی جوانان استان هر کدام می‌تواند یک طرح ویژه ارائه دهد تا به انجام برسد. از توان ملی هم برای اجرای این طرح‌های ویژه کمک خواهیم گرفت.

استاندار خراسان شمالی از کمیسیون‌های تخصصی مجمع مشورتی جوانان استان خواست تا یک هفته آینده هر کمیسیون تخصصی یک طرح ویژه ارائه دهد و گفت: اعضای مجمع مشورتی جوانان نباید تنها به ابراز اطلاعات بپردازند و باید با بررسی‌های تخصصی بیشتر و راهکارهای عملیاتی ارائه دهند

شجاعی ادامه داد: بر اساس رشته تحصیلی، تجربه و در نهایت علاقه اعضای مجمع مشورتی جوانان در جلسات استانی حضور داشته باشند تا از تفکرات و نظرات آنان بهره‌مند‌ شویم و با کسب تجربه‌های بیشتر٬ راهکارهای اجرایی بیشتری ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: اعضای مجمع باید در اجرای طرح‌های خاص استان مانند طرح افزایش نرخ باسوادی و شورای اداری شهرستان‌ها حضور داشته باشند کمیسیون‌های تخصصی مجمع مشورتی جوانان استان نیز تنها تفکر یک فرد نباشد و باید تفکرات مختلف حضور داشته باشند و همچنین می‌توانند از یک مشاور با تجربه بهره‌مند شوند.

استاندار خراسان شمالی گفت: یکی از ضعف‌های استان خراسان شمالی عادت کردن به نداشته هاست که طولانی بودن این عادت و همراهی افراد بر استمرار آن ایجاد مشکل می‌کند. به حرف افرادی که برای ایجاد هر نداشته‌ای ابراز نگرانی می‌کنند نباید توجه کرد.

شجاعی با انتقاد از فراری دادن سرمایه‌گذاران از استان٬ اظهار داشت: افکار کوچک موجب فرار سرمایه گذاران از استان می‌شود.

انتهای پیام/311/ ت

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار