همزمان با دهه اول محرم‌؛
مرحله دوم کمک مومنانه در شهرستان بجنورد با تهیه و توزیع یک هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی برای اقشار نیازمند و آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در راستای رزمایش احسان و تعاون آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵ 31 August 2020

مرحله دوم کمک مومنانه در شهرستان بجنورد با تهیه و توزیع یک هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی برای اقشار نیازمند و آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در راستای رزمایش احسان و تعاون آغاز شد.

«سردار ابوالقاسم چمن» در این خصوص اظهارکرد: با انگشت اشاره مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای اجرای رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه دل های پاک و مشتاق مردم عزیز ایران اسلامی به میدان آمد و هرآنچه داشتند در طبق اخلاص قرار دادند. 

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی اضافه کرد: در شراط ویژه کرونایی، برخی فکر می کردند که مجالس عزای امام حسین (ع) برگزار نمی شود اما مشاهده کردید که عزای آقا اباعبدالحسین (ع) در جای جای ایران اسلامی و دیگر کشورهای جهان از غرب گرفته تا شرق، اروپا و اقیانوسیه برنامه هایی منظم و خوبی برگزار شد. 

وی با بیان اینکه کمک های مومنانه از طریق پایگاه های مقاومت بسیج بین نیازمندان توزیع خواهد، افزود: پایگاه های بسیج در واقع سربازخانه های امام زمان (عج) هستند و تلاش می کنند تا سربازانی برای امام عصر تربیت کنند، چرا که دلیل مهم و اساسی عدم برقراری حکومت دینی در زمان اهل بیت، نبود یار است. 

مهدی الهی راد، فرمانده سپاه بجنورد نیز در این مراسم گفت: در مرحله دوم رزمایش احسان و تعاون ( دهه اول محرم ) تعداد 1300 بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته دو میلیون و 500 هزار ریال توزیع خواهد شد. 

وی اظهارداشت: این بسته ها شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی و سویا است که به همت خیران، شورای شهر، شهرداری بجنورد، پتروشیمی و سپاه شهرستان بجنورد تهیه شده و بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا توسط پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان توزیع می شود. 

فرمانده سپاه بجنورد همچنین به کمک های این نهاد به هیئات عزاداری شهر بجنورد در دهه اول محرم اشاره کرد و اظهارداشت: بیش از سه تُن برنج، 600 لیتر روغن و 6 هزار ماسک برای برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) بین هیئات عزاداری اهدا شد تا در قالب طبخ غذای گرم در بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع شود.

 

منبع/شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار