شکست رکورد در اسفراین
مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین گفت: در سال جهش تولید شرکت لوله گستر اسفراین با تولید ۲۱ هزار تن انواع لوله، رکورد جدیدی را برای خود به ثبت رساند.
کد خبر: ۹۵۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹ 08 April 2021
تابناک خراسان شمالی : مازیار زند ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی مهندسان و پرسنل زحمت کش این شرکت اظهار کرد: شرکت لوله گستر اسفراین که از سال ۸۵ فعالیت خود را با تولید سالانه ۴ هزار و ۲۰۰ تن آغاز کرد امروز به همت متخصصان و مهندسان بومی شهرستان تولید سالانه خود را به ۲۱ هزار تن رسانده است.

وی دلیل این موفقیت را انسجام و توانمندی متخصصان بیان کرد و افزود: ضمن افزایش تولید در سال گذشته ۲۰ درصد کاهش ضایعات نیز در این مجموعه رقم خورده که نشان از افزایش راندمان کاری این واحد صنعتی است.

مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین از انعقاد قرارداد ۳۲ هزار تنی در سال ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: پیش‌بینی تولید در سال جاری ۳۷ هزار و ۳۰۰ تن می‌باشد که در برنامه بودجه این واحد صنعتی تا ۴۰ هزار تن امکان تولید پیش‌بینی شده است که این رقم می‌تواند ۵۵ میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی داشته باشد.

وی به نیاز ۲۱۶ هزار تنی وزارت نفت طی سه سال آینده اشاره کرد و افزود: بر اساس ابلاغیه وزارت نفت تا ۳۶ ماه آینده ۲۱۶ هزار تن انواع لوله‌ها مورد نیاز این وزارتخانه می‌باشد که بر اساس تفاهم نامه انجام گرفته این شرکت قادر است کلیه نیاز‌های این وزارتخانه را از تولیدات داخلی و بخشی از سایز‌های مختلف انواع لوله که این شرکت قادر به تولید آن نمی‌باشد را از محل واردات تأمین و تحویل نماید و سود حاصله از واردات این لوله‌ها را صرف نوسازی و خرید تجهیزات جدید نماید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار