مراسمات ماه مبارک رمضان
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از احتمال برگزاری مراسم‌های ماه رمضان خبر داد و گفت: راه حل کنار آمدن با ویروس کرونا، این است که راهکاری اندیشه شده و با رعایت پروتکل‌ها برنامه متناسب با شهر‌های زرد، نارنجی و قرمز اجرا شود.
کد خبر: ۹۵۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳ 08 April 2021
تابناک خراسان شمالی :حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید رفیعی اظهار کرد: با نظر به فرمایش مقام معظم رهبری در سال گذشته در مورد شب‌های قدر که تأکید ویژه‌ای بر هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا و کارشناسان دینی در خصوص تعطیلی مساجد و مراسم‌ها داشتند، نشان‌دهنده دغدغه ایشان در مورد احیای مراسم مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی گفت: آسان‌ترین راه در هنگام مواجهه با مسئله پاک کردن صورت‌مسئله است، اما باید به مضرات و آسیب‌های تعطیلی مساجد و مراسم لیالی قدر دقت شود.

مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: راه‌حل کنار آمدن با ویروس کرونا این است که راهکاری اندیشه شده و با رعایت پروتکل‌ها برنامه متناسب با شهر‌های زرد، نارنجی و قرمز اجرا شود.

حجت‌الاسلام رفیعی بیان کرد: به‌زودی در ستاد کرونای استان این مباحث مطرح‌شده و پس از تعیین و تصویب استاندار، نماینده محترم، ولی فقیه و اعضای ستاد کرونا برنامه‌ها را پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هیأت و مساجد از هرجایی بهتر پروتکل‌ها را رعایت کرده و مقام معظم رهبری نیز در نشست مداحان از مراعات این‌نهاد‌های مذهبی تشکر کردند تأکید کرد: اگر حواسمان به اهمیت و ضرورت برگزاری مراسم جمع خوانی، جز خوانی، تفسیر و مبحث بزرگداشت مناسبت‌های ملی مذهبی باشد، ضمن اینکه ضرورت آن را درک کرده و از طرفی پروتکل‌های بهداشتی را تبیین و ترویج کنیم حتماً مردم مؤمن و متدین استان نسبت به اجرای پروتکل‌ها رعایت خاص و ویژه‌ای خواهند داشت تا بهترین مراسم را برگزار کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار