آخرین وضعیت کرونا در اسفراین
رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: تعداد تست‌های مثبت کرونا با افزایش شمار بیماران سرپایی کووید۱۹ در این شهرستان خراسان شمالی از ۳۶ درصد ابتدای هفته جاری به ۴۱ درصد در روز چهارشنبه رسید.
کد خبر: ۹۵۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱ 08 April 2021
دکتر اسحاق ایلدرآبادی بدون اشاره به تعداد بیماران مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان اسفراین گفت: با افزایش چشمگیر بیماران سرپای در هفته جاری و ۲ برابر شدن شمار مبتلایان بستری نسبت به هفته گذشته رنگ‌بندی کرونایی شهرستان روز گذشته به رنگ قرمز تغییر کرد.

وی افرود: با وضعیت موجود و روند صعودی افزایش مبتلایان به کرونا در شهرستان تعداد افراد بستری، بدحال و فوتی افزایش خواهد یافت.

ایلدرآبای گفت: ساده انگاری‌ها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سفر‌های نوروزی، شرکت در تجمعات و مراسمات دورهمی از مهم‌ترین عوامل خیز شدید دوباره کرونا در شهرستان است.

وی افزود: با توجه به قرمز شدن وضعیت شهرستان از شهروندان درخواست می‌شود با در خانه ماندن و نداشتن تردد‌های غیر ضروری در شهر به کنترل شیوع بیماری و قطع زنجیره کرونا کمک کنند.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در جنوب شرقی بجنورد قرار دارد و پس از ۲ روز از تغییر رنگ به نارنجی از روز چهارشنبه به رنگ قرمز تغییر کرد و محدویت رده‌های شغلی ۲و ۳ و ۴ در آن اعمال می‌شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار