مدیر کل زندان ها و اقدامات امنیتی خراسان شمالی خبر داد
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی گفت: حدود هزار و ۵۰۰ زندانی در زندان‌های استان علیه کرونا واکسینه شدند که علاوه بر مددجویان تمامی کارکنان و سربازان این دستگاه نیز واکسن دریافت کردند
کد خبر: ۹۹۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ 22 September 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی ،عبدالرحیم گرجی اظهار داشت: تمامی مددجویان و کارکنان زندان های این استان دُز اول علیه کرونا واکسینه شدند، دُز دوم نیز هم اکنون آغاز شده است.

وی افزود: تمامی تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود ویروس کرونا به داخل زندان ها اندیشیده شده است و به همین دلیل خانواده ها در این خصوص هیچ نگرانی نداشته باشند.

گرجی اظهار داشت: در بدو ورود به زندان ها، تمامی کارکنان اداری، یگان ها، سربازان و زندانیان ضدعفونی و غربالگری می شوند و همچنین تب آنان نیز به صورت مستمر سنجیده می شود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی گفت: با کوچکترین بروز هر مشکلی مددجویان در زندان های این استان معاینه خواهند شد و در صورت مشکوک بودن سریعا به دانشگاه علوم پزشکی معرفی می شوند.

گرجی با بیان اینکه زندان برخلاف دیگر مراکز تعطیل‌بردار نیست، گفت: البته برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده و رعایت مسایل بهداشتی با وسواس تمام در فضای زندان صورت گرفته و به مددجویان نیز سفارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار