استاندار خراسان شمالی خبر داد
استاندار خراسان شمالی از اختصاص ۱۳۵ میلیارد تومان اعتبار در دور دوم سفر های شهرستانی به فاروج خبر داد و گفت : ۴۵ میلیارد تومان در حوزه عمرانی و زیر ساخت و ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات بخش خصوصی خواهد بود . 
کد خبر: ۹۹۶۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 23 September 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی ،محمد علی شجاعی در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان فاروج افزود : در سفرهای شهرستانی به دنبال افزودن بخش های دیده نشده به مصوبات هستیم . 

 

وی در خصوص موضوع تنش آب در این شهرستان افزود : با توجه به اینکه یازده روستا فاقد شبکه آب هستند باید در یک برنامه دو ساله و ارائه طرح از سوی شرکت آبفای استان این موضوع پیگیری و حل شود. 

 

شجاعی در ارتباط با شرکت سیمرغ بزگترین شرکت مرغداری خاورمیانه نیز گفت : باید از صنایع بزرگ حمایت کرد تا ماندگار شوند لذا مشکل تامین آب این شرکت در شهرستان فاروج باید به فوریت حل شود.

 

 شجاعی با تاکید بر اینکه در مسیر بهره مندی از ظرفیت های بالقوه باید حرکت کرد ، گفت : شهرستان فاروج ظرفیت خاصی در حوزه صادرات زعفران و انگور دارد لذا باید سیاست های تشویقی برای کشاورزان و سرمایه گذاران در نظر گرفت تا سمت سرمایه گذاری این دو حوزه پیش بروند. 

 

گفتنی است مرمت خانه های عالم ، احداث بازارچه زعفران با ۳۲ غرفه با مدیریت بانوان ، افزایش وام اشتغال بانوان ، کاهش هزینه سرویس مدارس در روستاهای شهرستان ، ارائه تجهیزات به پارک بانوان ، ساماندهی گلزار شهدا و توجه به صادرات زعفران و انگور، ساخت مسکن برای اقشار مختلف مردم، تجهیز بیمارستان فاروج از مهم‌ترین مصوبات دور دوم سفر استاندار خراسان شمالی به فاروج بود ‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار