مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی اظهار کرد
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: کارفرمایان در ازای به‌کارگیری مددجویان در کارگاه‌ها و شرکت‌ها تا سقف ۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال دریافت خواهند کرد
کد خبر: ۹۹۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸ 29 September 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،مجید الهی راد از پرداخت ۲ میلیارد تومان تسهیلات به کارفرمایان خبر داد و اظهار کرد: کارمزد این وام‌ها ۴ درصد بوده و مدت بازپرداخت بین ۷ تا ۱۰ سال می‌باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی ادامه داد: کارفرمایان مشمول این طرح به ازای به‌کارگیری هر نفر از مددجویان می‌توانند از وام اشتغال به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات کارفرمایی بهره‌مند شوند.

وی با تشریح بسته تشویقی پرداخت حق بیمه سهم کارفرما، افزود: کارفرمایانی که برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اشتغال‌زایی کنند، ۱۰۰ درصد حق بیمه سهم کارفرما طی دو سال برای مناطق عادی و به مدت ۴ سال برای مناطق محروم، پس از اطمینان از پرداخت حق بیمه، به کارفرما پرداخت می‌شود.

الهی راد بابیان اینکه در مناطق محروم هر دو بسته به‌صورت هم‌زمان به کارفرما ارائه می‌شود، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان نیز درصورتی‌که مددجو در مشاغل مختلف با مدرک کارشناسی و بالاتر را به‌کارگیری کنند می‌توانند به‌صورت هم‌زمان از این بسته تشویقی بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در انتها بابیان اینکه استفاده از ظرفیت ایجاد اشتغال کارفرمایان و کارآفرینان برای اقشار نیازمند و مددجویان در دستور کار این نهاد قرار دارد، تصریح کرد: این نهاد با اجرای برنامه‌های توانمندسازی در نظر دارد با اعطای بسته‌های تشویقی به کارفرمایان در قبال به‌کارگیری مددجویان گام‌های مؤثری بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار