معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اظهار کرد:
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی صبح امروز در رزمایش طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه در استان گفت: راه اندازی و اجرای طرح ناصر از سوی سپاه جوادالائمه(ع) استان با هدف مشاوره پزشکی به بیماران است.
کد خبر: ۹۹۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸ 30 September 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی، علی بیگ زاده افزود: بر اساس گزارشات کارشناسان متخصص کمیته علمی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا درصد قابل توجهی از فوت بیماران در 24 ساعت اول مراجعه به بیمارستان ها است که نشان دهنده مراجعه دیرهنگام بیماران است. 

 

بیگ زاده گفت: عدم مراجعه به موقع به مراکز درمانی به دلیل ناآگاهی است و طرح ناصر سپاه جوادالائمه(ع) با هدف مشاوره پزشکی به مردم راه اندازی شده است. 

 

وی افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا تا کنون تمام اجزای حاکمیت نظام در استان با وحدت و همدلی برای پیشبرد امور مردم پای کار هستند و قرارگاه مواسات و همدلی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و همراهی و همکاری همگانی تشکیل شد و در اجرای این طرح شاهد عظمت و بزرگی مردم خراسان شمالی را در کمک به افراد آسیب دیده از بیماری کرونا بودیم.

 

بر اساس این گزارش با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان پروژه های فرهنگی و ورزشی سپاه استان در بجنورد افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار