با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خبرداد:
خراسان شمالی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: کمک مومنانه محصول دوران کرونا است و خراسان شمالی استانی نقش آفرین در نهضت کمک مومنانه بوده است
کد خبر: ۹۹۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ 30 September 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی، هشتم مهر ماه، در آیین رزمایش کمک مومنانه که در دهکده مقاومت بسیج بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه خراسان شمالی استانی نقش آفرین در نهضت کمک مومنانه بوده است، اضافه کرد: نهضت کمک مومنانه یکی از نرم‌افزارهای اسلامی است و با همدلی که در میان ملت ایران جاری بود توانستیم اقدامات موثری برای کمک به نیازمندان انجام دهیم.


وی با اشاره به توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی برای نیازمندان استان طی امروز در این استان، اضافه کرد: تا چند ماه گذشته بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان کمک مومنانه به دست نیازمندان رسیده است که این آمار جدا از کمک‌های مومنانه از سوی نهادها و دستگاه‌های مختلف است.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: عملی‌ترین اقدام، خدمت به مردم است و  باید این موضوع را از مکتب سردار دلها به خوبی بیاموزیم.
سلیمانی اظهار کرد: نهضت کمک مومنانه که از سوی ملت ایران انجام شد، در حال حاضر کشورهای دیگر از این نهضت الگو گرفتند.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه برای رفع محرومیت‌ها باید همه ما در یک جبهه فعالیت کنیم، تصریح کرد: خراسان شمالی ظرفیت‌های بسیار مهمی را دارا است و سپاه آمادگی کامل دارد تا در حوزه معیشت خانواده، اقتصاد دانش بنیان و... به کمک دستگاه‌های دیگر بیاید.


وی با تاکید بر اینکه نمی‌توان انتظار حل همه مشکلات را از سوی حاکمیت داشته باشیم، تصریح کرد: جامعه مهدوی را باید خودمان بسازیم و این موضوع مگر با همراهی و همدلی مردم با یکدیگر محقق نمی‌شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار