نوید دانایی:
تابناک سمنان: نوید دانایی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: ۳۰ بیمار با تشخیص قطعی کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز زیرپوشش این دانشگاه بستری شدند.
کد خبر: ۹۹۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰ 01 October 2021

بیش از ۹ هزار نفر در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شدند

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بیان کرد :۳۰ بیمار با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

نوید دانایی خبرداد:  ۳۰ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته (از هشتم تا نهم مهر ۱۴۰۰) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۹ هزار و ۷۰۱ نفر رسید و ۳۳ هزار و ۴۵۰ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

دانایی ادامه داد: پیرامون آخرین آمار شیوع بیماری کرونا بیان کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۳ هزار و ۱۵۱ مورد مثبت کرونا بر اساس معیار‌های تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شدند.

وی همچنین در خاتمه افزود: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به هشت هزار و ۴۷۹ نفر رسید.


لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار