در دور دوم سفرهای استانی:
استاندار خراسان شمالی از تصویب و اختصاص ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان شیروان خبر داد و گفت: از این مبلغ ، ۳۷۰ میلیارد تومان جهت تسهیلات حوزه اقتصادی و ۶۰ میلیارد تومان برای حوزه عمرانی و زیر ساخت مصوب شد.
کد خبر: ۹۹۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶ 01 October 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی ،محمد علی شجاعی ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان شیروان افزود : به رغم تمام نداشته های شهرستانها، مصوبات دور نخست سفرهای شهرستانی بیش از نود درصد پیشرفت داشته است که دلیل تحقق آن همت بالا و مضاعف مدیران دستگاه های اجرایی استان بوده است .

وی افزود: باید علت پنج درصد مصوبات اجرا نشده هم مورد پیگیری قرار گیرد زیرا هدف اصلی ما از این سفرها حل مشکلات مردم است .

شجاعی دستور اجرای احکام شهرداران استان را داد و گفت : احکام شهردارانی که صادر شده باید اجرایی شود زیرا هدف ما مُر قانون است نه گروه ها و افراد.

وی با ابراز گلایه از عدم اجرایی شدن پروژه های حوزه ورزش و جوانان شهرستان شیروان در دور نخست سفرهای شهرستانی گفت : به دلیل سهل انگاری ، اجرای پروژه ها توسط دفتر فنی استانداری مورد پیگیری قرار خواهد گرفت .

وی خاطر نشان کرد: در مراکز دهستان ها فضای ورزشی غیر مسقف تعریف شود .

شجاعی در خصوص حوزه انتقال آب نیز تصریح کرد : با پیگیری های بسیار در سطح ملی در خصوص پروژه های انتقال آب ، آب سرانی تا ۴۰ میلیون متر مربع در سال برای مصرف آشامیدنی مجوز برداشت صادر شده است که امیدواریم با این اتفاق بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری انتقال و حق انتفاع ورود پیدا کند.

گفتنی است تسریع در صدور ثبت اسناد مالکیتی روستاییان ، حل مشکلات دامداران و کشاورزان، افزایش سهم بانوان در جایگاه مدیریتی ، راه اندازی پارک بانوان در شهر زیارت ، ارائه تسهیلات ارزان قیمت با هدف اشتغالزایی، راه اندازی بازارچه در روستاها ، احداث سالن های ورزشی ، جاده دسترسی از مسیر کارخانه آسفالت به شهر زیارت ، نبود ماشین آلات سنگین در شهرداری ، تامین اعتبار برای شهرداری ، احداث کارخانه لوازم خانگی، تامین آب برای دام و راه اندازی کارخانه قطعات بتنی شهرداری لوجلی ، راه های روستایی و کمبود آرد در برخی روستاها و ساماندهی گلزار شهدا بخشی از مطالبات مردم شهرستان شیروان بود که دکتر شجاعی پس از استماع این مشکلات دستورات لازم جهت پیگیری و حل آن ها را صادر کرد.

شایان ذکر است در حاشیه نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان شیروان ، باحضور دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی از خانواده شهیدان ایزدی و جانباز پنجاه درصدی کریم فروتن تجلیل بعمل آمد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار