استاندار خراسان شمالی خبرداد:
صبح امروز استاندار خراسان شمالی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: تا کنون بیش از ۷۰۰ هزار دُز واکسن وارد استان شده است و روند واکسیناسیون در استان خوب است.
کد خبر: ۹۹۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱ 02 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در این نشست گفت: بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان بخشی از جمعیت استان برای واکسیناسیون همکاری لازم را ندارند و برخی از افراد برای تزریق دُز دوم واکسن مراجعه نکرده اند.

وی با تاکید بر شناسایی این افراد بر اساس تفکیک شهرستان، افزود: واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی برای حفظ جان و سلامت مردم است و علل عدم مراجعه افراد باید شناسایی و برطرف شود.

شجاعی در خصوص بازگشایی مدارس و موسسات آموزش عالی در استان افزود: کلاس های درس در مدارس روستایی و عشایری کم جمعیت در استان از روزهای ابتدایی مهر ماه دایر است و سایر مدارس نیز با تاکید بر واکسیناسیون معلمان، دانش آموزان و کادر مدرسه تا 15 آبان ماه بازگشایی می شود.

وی افزود: در خصوص موسسات آموزش عالی کلاس های دانشجویان دو مقطع دکترا و کارشناسی ارشد با شرط واکسینه شدن به صورت حضوری برگزار می شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به برگزاری مراسمات مذهبی در روزهای آینده بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: از مردم استان خواستاریم از سفر به شهر مشهد پرهیز کنند چرا که به دلیل مجاورت با استان خراسان رضوی بروز پیک جدید بیماری کرونا در این استان، استان ما را نیز تهدید می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار