مدیرکل کانون پرورش فکری خراسان شمالی:
 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: برنامه‌های هفته ملی کودک امسال که از ۱۶ الی ۲۲ مهرماه با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» برگزار می شود، اعلام شد.
کد خبر: ۹۹۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲ 03 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،فرهاد آقابیگی اظهار کرد: برنامه‌های هفته ملی کودک امسال که از ۱۶ الی ۲۲ مهرماه با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی برگزار می‌شود، اعلام شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه هفته ملی کودک با حضور دستگاه‌های مرتبط استان از برگزاری برنامه‌های متنوع در سطح استان خبر داد.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از حقوق اساسی کودکان شناخت مشاغل است در برنامه‌ای با عنوان شهر در دست بچه‌ها، قرار است گروهی از کودکان و نوجوانان استان با مراجعه به ادارات و دستگاه‌های تصمیم‌گیر به نوعی اداره این مجموعه‌ها را برای یک روز به عهده بگیرند که ازجمله این ادارات نیروی انتظامی، آتش‌نشانی، شورای شهر مرکز استان است.

آقابیگی تصریح کرد: همچنین کودکان و نوجوانان می‌توانند همراه والدین با حضور در محل کار آنان تصویری از خود بگیرند و در مسابقه شرکت کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری خراسان شمالی مسابقه ترانه‌های کودکی برای تمام رده‌های سنی را از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک عنوان کرد و افزود: همچنین برای حس آمیزی دوره کودکی مسابقه‌ای با عنوان اسباب بازی‌های من برگزار می‌شود که همه می‌توانند از اسباب بازی‌های خاطره‌انگیز خود عکس بگیرند و ارسال کنند.

آقابیگی با تاکید بر رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای خدمت رسانی به مناطق محروم از اعزام اکیپ‌های ویژه پیک امید به مناطق محروم و روستاهای دورافتاده در هفته ملی کودک برای ارائه خدمات فرهنگی هنری ادبی خبر داد./مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار