رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:
صبح امروز رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بازدید از روستای زلزله زده هاور از توابع شهرستان مانه و سملقان گفت: تلاش داریم ساخت و بازسازیمسکن زلزله زدگان استان تا قبل از شروع فصل سرما به اتمام برسد
کد خبر: ۹۹۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ 04 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی، اکبر نیکزاد افزود: 40 واحد مسکونی باید در روستای هاور بازسازی و تکمیل شود.

نیکزاد گفت: پایین بودن میزان تسهیلات ارزان قیمت و پرداخت بخشی از تسهیلات بلاعوض از دلایل بروز مشکلات در روند بازسازی مناطق زلزله زده است.

نیکزاد با تاکید بر پرداخت تسهیلات تکمیلی و باقیمانده تسهیلات بلاعوض از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، افزود: در بازسازی مناطق زلزله زده مردم محور اصلی هستند و باید پای کار باشند.

در ادامه استاندار خراسان شمالی گفت: روند بازسازی روستای زلزله زده خوب است اما کافی نیست و باید شتاب بگیرد.

محمدعلی شجاعی با اشاره به اینکه 141 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده استان که مامن دیگری برای سکونت ندارند باید تا قبل از آغاز فصل سرما به اتمام برسد، افزود: از این تعداد 40 واحد مسکونی مربوط به روستای هاور است.

به گفته شجاعی تحویل کانکس و یا ایجاد اتاق هایی با سازه سبک برای زلزله زدگان با این هدف که درفصل سرما دچار مشکل نشوند از دیگر مطالبات استان از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

شجاعی گفت: اداره کل حمل و نقل و راهداری استان موظف است تا قبل از آغاز فصل سرما راه های روستایی را بازسازی و تکمیل کند تا در زمان بارش نزولات آسمانی مسدود نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار