رئیس کمیته امداد اسفراین خبرداد
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسفراین از پرداخت ۱۰۲ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به کارآفرینان این نهاد به میزان حدود ۴۹میلیارد ریال از ابتدای سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۹۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ 05 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،علی شیرزادی با بیان اینکه این نهاد، از ابتدای سال جاری ۱۰۲ فقره وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده است، تاکید کرد: این تسهیلات برای کمک به کارآفرینان کمیته امداد در شهرستان‌ پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه میزان تسهیلات پرداختی از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۴۹میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بوده است، افزود: این میزان تسهیلات به همت بانک های شهرستان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان اسفراین با بیان اینکه رفع مشکلات مددجویان و کارآفرینان تحت حمایت در شهرستان ، محور پرداخت این تسهیلات است، گفت:هدف از این فعالیت کمک به درآمد خانوارها و ایجاد مشاغل جهت بهبود رفاه خانوارهای تحت پوشش است.

شیرزادی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری برای ۲۳ کاریابی و ۱۱۵نفر نفر تحت آموزش قرار گرفته اند افزود: توانمند سازی مددجویان از طریق طرح‌های اشتغال‌زایی و درآمدزایی هدف پرداخت این تسهیلات است.

وی افزود: تسهیلات قرض‌الحسنه در سرفصل‌های کارگشایی، اشتغال‌زایی، مسکن و ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و کارآفرینان واگذار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار