رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری مراسم محوری گرامیداشت سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی در روز ۱۹ مهر خبر داد.
کد خبر: ۹۹۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳ 06 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام محمد علی سالاری پیش از ظهر چهار شنبه در نشست برنامه ریزی سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی و هفته وحدت که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: روز ۱۹ مهر برنامه محوری گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: این مراسم از ساعت ۱۰ صبح در مصلی امام خمینی بجنورد برگزار می‌شود.

وی رژه موتوری، میز خدمت، بیان دستاوردها و نتایج سفر رهبر انقلاب به استان و مسابقات فرهنگی را از جمله برنامه‌های این روز برشمرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی باید وظایف خود برای برگزاری باشکوه این مراسم را انجام دهند.

حجت الاسلام سالاری در ادامه به تشریح برنامه‌های شورای هماهنگی در هفته وحدت پرداخت و گفت: اهل سنت ۱۲ ربیع الاول و اهل تشیع ۱۷ ربیع الاول را روز ولادت حضرت محمد می‌دانند؛ بنابراین امام خمینی (ره) این هفته را وحدت نامیدند که در این هفته مراسم و محافلی در وصف و فضیلت رسول اکرم برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: به همین مناسبت همایش بزرگ وحدت علمای شیعه و سنی با مشارکت همه ی نهادها در استان برگزار می‌شود.

وی در انتها بیان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، بهره گیری از فضای مجازی برای تبیین فرهنگ وحدت در بین مردم، تجلیل از خانواده‌های شهدا و جانبازان و فضا سازی محیط شهری با محوریت وحدت از دیگر برنامه‌های این هفته در خراسان شمالی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار