مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد؛
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری نشست هم اندیشی اجرای «مهرواره اوج» در استان خبر داد و گفت: مسئولان ادارات تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و جنوبی نیز در این نشست حاضر هستند.
کد خبر: ۹۹۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱ 06 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی حجت الاسلام حمید رفیعی اظهار کرد: بنیاد هدایت که زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کند، وظیفه رشد، توانمندسازی و ارتقا سطح امامان مستقر در روستاها و محلات را برعهده دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: بنیاد هدایت برای اوج گیری دوباره مساجد طرح «مهرواره اوج» را راه اندازی کرد که اکنون دومین دوره آن برگزار خواهد شد.

وی افزود: نخستین دوره آن تحت عنوان مهرواره محله همدل در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

حجت الاسلام رفیعی بیان داشت: در مهرواره اوج بناست مساجد برای شرکت در مواسات، رفع مشکلات و معضلات اجتماعی اعلام آمادگی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: به علت شیوع کرونا، امکان برگزاری نشست توجیهی، تبیینی و افزایش هم افزایی به صورت ملی نبود لذا سازمان تبلیغات اسلامی تصمیم گرفت این جلسات را به صورت منطقه‌ای برگزار کند.

وی در انتها گفت: خراسان شمالی بناست میزبان منطقه شرق کشور باشد لذا مدیران، معاونان فرهنگی و راه یاران سه استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی طی روزهای یک شنبه و دو شنبه هفته آینده در خراسان شمالی حضور خواهند یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار